12 Mart 2013 Salı

0

Eczanemizde.com Alışverişim


Yaklaşık bir ay önce eczanemizde.com'dan ilk alışverişimi gerçekleştirdim. Cildimdeki makyajı silip süpüren mucizevi sıvı Bioderma Sensibio H20 stoklarım tükenmek üzereydi, ben de biraz araştırıp eczanemizde.com'dan satın almayı tercih ettim. Siparişim elime sorunsuz ulaştı. Biodermalarım özenle, sıkı sıkı paketlenmişti.


Cildim de tabii bayram etti bu iki arkadaşı görünce:) Bioderma Sensibio H20 ile ilgili detaylı görüşlerim için sizleri buraya alalım:)



Bir de sipariş verdiğim dönemde Sevgililer Gününe özel çikolata hediyesi vardı. Alışverişim sebebiyle Çikolata Sepeti'nden böyle bir jestle karşılaştım, hoşuma gitti:)


Bu alışverişten genel anlamda memnun kaldım. Yalnız, birkaç tane de deneme boyu ürün olsaydı bu kutunun içinde daha da mutlu olurdum:) Eczanemizde.com'daki pek çok markayı bulup, kampanyalara göz atmak için buraya, Çikolata Sepeti'ndeki lezzetleri keşfetmek için de buraya tıklayınız! Sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top