11 Mart 2013 Pazartesi

0

Neler aldım? vol.672623

Merhabalar!
Biriken yazılarıma baktım, içinden bir tanesini seçip yazmaya devam ediyorum. Ufak tefek kıyafet, takı alışverişi yapmıştım.

Önce "geçen haftalarda aldım" ona bakalım;

Balıkesir'de en sevdiğim şey ucuz şeylerin bulunabilmesi. Yeri geldiğinde kazaklara 60-70 tl'den fazla para ödüyoruz. 
Yıldızlı kazak; 10 tl

Deri tayt unutulur mu?
Fiyat; 15 tl

Koton'dan aldığım bluzu daha önceki yazılarımda görmüştünüz.
Fiyat; 15 tl

Leopar hırka; Koton
Fiyat; 30 tl

Lcw'yı çok seviyorum. Çok uygun kıyafetler, ayakkabılar var. Bu ikisi arasında kalmıştım sonunda alttaki taba rengi botu aldım.
Fiyat; 30 tl


Gelelim bu hafta sonu aldıklarıma;


Siyah ve beyaz atlet; 10 tl
Siyah beyaz bluz; 5 tl
Siyah beyaz gömlek; 20 tl
Mavi kazak; 5 tl
Bebek mavisi çanta; 5 tl (şaka gibi)

Kuru kafa yüzük; 2 tl

Leopar uçlu kolye; 6 tl
  
 Leoparlı yüzük; 3 tl

Takıların hepsi; Kral On'dan.
Markası yazılmayan kıyafetler ise; İstanbul & Export'dan.

Küçük şehirde olmanın verdiği kârlılık ile haftamı kapattım.
En güzelleri sizin olsun, hoşça kalın!
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top