19 Mayıs 2013 Pazar

0

2013 Cannes Film Festivali - 2

     2013 Cannes Film Festivali' nde kırmızı halıda şıklık yarışları tüm hızıyla devam ediyor. İlk günün yazısına ve kıyafetlerine ulaşmak için buraya tık tık. 2. ve 3. gün en şık bulduğum isimler ise, Fan Bingbing ve Doutzen Kroes oldu. Bakalım kıyafetlere göz attıktan sonra sizin favorileriniz kimler olacak? 


Neves Alverez, kırmızının büyüleyici etkisinden yararlanarak Ralph and Russo Couture koleksiyonundan bir elbise giymeyi tercih etmiş. Kırmızının yeri ben de her zaman ayrıdır ancak, elbise sade ve dümdüz devam etseydi daha çok sevebilirdim diye düşünüyorum.


Saçını ve makyajını oldukça başarılı bulduğum Megan Gale, Alex Perry imzalı siyah göğsünde işlemeleri olan bir elbise giymiş. Elbisenin göğüs bölümündeki detaylarla canlandırılmasını sevdim.


Carina Lau' nun beyaz üzerinde pelerini olan elbisesi Elie Saab Couture koleksiyonundan. Elbisenin kesimi oldukça başarılı olmasına rağmen göğüs bölümünün ve askıların daha aşağıda durması gerektiğini düşünüyorum.


Jennifer Lawrence ve elbette klasikleşen seçimi Christian Dior elbisesini oldukça şık buldum. Elbisenin sağ tarafındaki işlemelerle hareketlendirilmesi oldukça başarılı. Jennifer' ın pembe ayakkabılarına ise bayıldım.


Emma Watson' ın bu defaki kırmızı halı tercihlerini oldukça şık ve elegan buldum. Bu defa da Louis Vuitton iki parça bir kıyafet tercih etmiş.


Rooney Mara ve iki renk elbisesi Christian Dior imzalı. Saten kumaştan asimetrik kollu elbiseyi çok başarılı bulamadım.


Festivalin 3. gününde şık isimlerden biri de Lea Seydoux ve Louis Vuitton elbisesiydi bence. Ölçülü yırtmacı ve etek ucundaki ışıltılarıyla oldukça şık görünüyordu.


Kırmızı halıda birlikte poz veren Liya Kebede' nin ışıltılı siyah elbisesi Roberto Cavalli iken, Bai Ling Emilio Pucci tasarımından yana tercihte bulunmuş.


Cherly Cole' un rengini çok yakıştırdığım şarap rengi elbisesi Zuhair Murad tasarımı. Yoğun işlemelere sahip elbisenin yakasının biraz daha açık olmasını tercih ederdim. 


Paza Vega festivalin 3. gününde derin V göğüs dekolteli,  transparan detaylı ve etek ucu tüylü Stephane Rolland bir elbise giymeyi tercih etmiş.


Kuşkusuz gecenin en şık ve en güzel kadını vücuda oturan cutout beyaz Calvin Klein elbisesiyle Doutzen Kroes oldu. Saçı ve kırmızı rujuyla tamamladığı makyajı ise kusursuz.


Jane Fonda' nın pastel mavi, drape detaylı ve ışıltılı elbisesi Versace imzası taşıyor. Rengini kendisine çok yakıştırsam da elbisenin detaylarının göz yorduğunu düşünüyorum.


Eva Longoria' nın su yeşili kendinden desenli elbisenin rengine bayılsam da modelini çok beğenmedim ve Eva' ya yakıştıramadım. Elbise Ateleier Versace' ye ait.


Christian Dior ile özdeşleşen Jennifer Lawrance ve iki renk elbisesi kırmızı halı töreninde karşımıza sıklıkla çıkan modellerin devamı niiteliğindeydi.


Sonam Kapoor etnik havasından kurtularak bu defa bol dantel ve transparan detaylı bir elbise giymeyi tercih etmiş. Elbisenin tasarımı ise, Shehla Khan' a ait.


Cannes Film Festivali' ne Ulyana Sergeenko' nun tasarımlarıyla damgasını vuran Fan Bingbing yine rengine ve  modeline bayıldığım bir elbise içerisinde boy göstermiş. 


İlk günkü femme fatale havasından sonra daha maskülen bir tercihle karşımıza çıkan Cara Delevigne 'nin takımı Roberto Cavalli imzası taşıyor.


Nicole Kidman bu defa kırmızı halıda midi elbise giymeyi tercih eden ünlülerden oldu. Deri siyah elbisesi de Calvin Klein tasarımı.


Rooney Mara  ve teniyle bütünleşen midi boydaki elbisesi Calvin Klein. Saçı ve makyajı da oldukça sade olan Mara elbisenin içinde adeta kaybolmuş.


Carey Mulligan tercihini oldukça sade, peplum detaylı, siyah ve kalem formlu bir elbiseden yana kullanmış. Elbisesinin tasarımı ise Calvin Klein' e ait.


Emma Waatson' nın kırmızı halıdaki en başarılı tercihi olduğunu düşündüğüm iki renk elbisesi Chanel Couture koleksiyonuna ait. Saçı ve makyajıyla da oldukça sade görünen Emma gayet elegan duruyor.


Carina Lau lila rengi bir kokteyl elbisesi tercih ederek, kırmızı halıya gelmiş. Elbisenin tasarımı ise, Elie Saab'a ait.


Bu defaki kırmızı halı tercihlerini pek başarılı bulamadığım Eva Longoria Zuhair Murad tasarımı, uzun kollu, işlemeli elbisesiyle boy göstermiş.


Cannes Film Festivali' nin şüphesiz en şık ve güzel kadınlarından Doutzen Kroes' un bu defa tercihi Atelier Versace' de yana olmuş.


Sara Forestier' in siyah beyaz detaylı kokteyl elbisesi Giambattista Valli imzası taşıyor.


Bana göre gecenin en kötü tercihlerinden biri olan Berenice Bejo' nun tül detaylı fırfırlı elbisesi Alexis Mabille Couture koleksiyonuna ait.


Samantha Barks' ın simsiyah elbisesi Christian Dior tasarımına ait.


Ahna O' Reilly' nin işlemeli tek omuz elbisesi Elie Saab koleksiyonuna ait.


Marian Cotillard' ın Vivienne Westwood imzalı elbisesinin üst kısmını ve çizgili dokusunu çok beğendim ama alt kısmı için aynı düşüncelere sahip değilim.


Melonie Diaz' ın rengini çok beğendiğim siyah kemer detaylı elbisesi Emilio Pucci imzası taşıyor.


Octavia Spencer' ın kırmızı yırtmaç detaylı elbisesi Tadashi Shoji imzası taşıyordu.

      Kaynak: becauseiamfabalous.com
Beni Takip Edin
Pinterest İnstagram Twitter

 © by No Fashion No Passion

Yorum ve Sorularınızı Bırakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top