20 Mayıs 2013 Pazartesi

0

Bir sürü hediye sizi bekliyor..

Farkındasınız değil mi hediyeleri hazırlayınca diğer çekilişin bitmesini bekleyemeden hemen yeni çekilişe başlıyorum :) Ben böyleyim işte acayip sabırsızım :) 

Bu seferki çekiliş biraz farklı.. Sadece bir değil tam iki kazanan olacak.. Birçok kişi mutlu olsun istiyorum, o nedenle bu sefer böyle oldu.. 

Birinci şanslı kişi içinde bakım ürünleri olan bir paket kazanacak.. Bakalım neler varmış..





Nevacolor saç boyası.. Rengi kumral..




Nevacare saç serumu..




Nevacare sıvı saç bakım kremi..




Emotions deodorant..



Okay kozmetikten saç şekillendirici sprey..




Diadermine peeling.. Benim de çok severek kullandığım bir ürün.. Yazısı için TIK TIK





Watsons'ın kendi markası, çok güzel, gül kokulu bir el kremi..






Gelelim ikinci şanslının kazanacağı pakete.. Yaz makyajı için muhteşem hediyeler hazırladım..





Rimmel'den muhteşem dörtlü far.. Tam yaza uygun renkler.. Yapısı da muhteşem..





Rimmel'den çok güzel iki renkli bir bronzlaştırıcı..






Pastel'in muhteşem yeni allığı..Çok tatlı bir pembe ama kapalı olduğu için gösteremiyorum..





Golden Rose'un ünlü maskarası "Cat Walk"..





Rimmel Kate serisinden 102 numara ruj, muhteşem bir pembe..



Birbirinden güzel ojeler.. NYC ve Golden Rose markalarından..





Gelelim katılım koşullarına;


Zorunlu katılım koşulları :

Blogumun izleyicisi olmak ve bu yazının altına e-mail adresi bilgisini bırakmak!!


Ekstra hak kazandıracak koşullar : 

Beni twitter üzerinden takip edenlere +1 çekiliş hakkı (tık tık)
Çekilişi facebook üzerinden duyurup, linki paylaşanlara +1 çekiliş hakkı
Çekilişi twitter üzerinden duyurup, linki paylaşanlara +1 çekiliş hakkı
Çekilişi blogunda duyuranlara ve linki paylaşanlara +2 çekiliş hakkı


Son katılım tarihi 1 Temmuz !! Kazanan kişiyi random.org ile belirleyip 2 Temmuz tarihinde buradan duyuracağım. Lütfen linkleri yazarken altına e-mail adreslerinizi de eklemeyi unutmayın. Bu yazının altına katılmak isteyenlerin yorumlarını ve paylaştıkları linkleri yazmaları gerekiyor.

Sadece Türkiye içine gönderim yapılabilir..
Herkese bol şans :)

!!!!!!!Diğer çekilişim de 1 Haziran'a kadar devam ediyor. Katılmak için TIK TIK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top