20 Mayıs 2013 Pazartesi

0

HÜLYA AVŞAR CANNES FİLM FESTİVALİ KIRMIZI HALI 'DA..




Kadın güzel orası kesin. Ama tarz ve şıklık anlamında ne yazık ki yıllardır özensiz, havasız ve etkisiz. Günlük halleri kesinlikle kırmızı halı performanslarından daha başarılı. Bir ara Dilek Hanif ile çalıştığı zamanlarda klas giyinmeye başlamıştı ama araları bozulunca fazla uzun sürmedi. Ardından gelsin alakasız dekoltelerle insanı şaşırtan ve delirten birbirinden fena kıyafetler..




Bu yüzden Hülya Avşar Cannes Film Festivali kırmızı halıda yürüyecek haberini duyduğumdan beri ne giyeceğini nasıl görüneceğini merak ediyordum. Nihayet dün akşam merakım sona erdi. Peki beğendim mi diye sorarsanız sorunuzu eh işte derim. Yani beklediğim kadar kötü değil ama iyi de değil. 






Melih Yazgan imzalı kıyafetini anladığımı söyleyemem. Bir omuz tek diğer omuz 2 askılı. Elbisenin sırtında derin bir dekolte var. Yanılmıyorsam bir yanı ten rengi tül ile kaplı. Ama dekolte nerden başlayıp nerede son buluyor bunu resimlerden göremiyoruz. Kıyafeti her ne kadar anlamamış olsam da Cannes Festivali kırmızı halı için doğru güzel bir seçim. Cepheden resimlerde gayet hoş görünüyor. Tek sorun ki büyük bir sorun o da ısrarla vazgeçilemeyen dekolte aşkı. Hülya Avşar fitim fitim diye yıllardır övünür ama benim fit anlayışım ne yazık ki kendisininkiyle uyuşmuyor. Yıllardır tenis oynayıp da fit olduğunuzu iddia ediyorsanız en azından kollarınız o kadar kalın görünmemeli. Minyon ve kalın hatlara sahip bir hanımın ısrarla dekolte giymesi de ne yazık ki sadece komik olmasına yol açıyor o kadar. 



Saç rengini ve modelini sevdim. Makyajı daha aydınlık olabilirdi. Bu haliyle sevmedim ama yüz hatlarının güzelliğiyle işi kurtarmış. Chopard takılarına gelirsek elbisenin yakası kolyeye uygun değil. Dekolte kare kesim değil de hafif bir V ya da oval kesim istermiş. Mesela gündüz saatlerinde bir başka şahane Chopard kolyeyle yaptığı çekimde giydiği elbisenin yakası çok uygun. Zaten o kolyeyle verdiği yakın çekim kare en güzeli. Doğal ve şahane çıkmış. Ama boydan baktığımızda meşhur Hülya Avşar basenleri yine ortada. 

Instagram hesabımda görselleri paylaştığımda bazı takipçilerim 50 yaşında bu kadar dekolte olur mu diye eleştirmiş. Tabiki de olur. Sosyetik hanımlarımızda belli bir yaş sonrası dekolteyi doğru bulmuyorum ama bir oyuncu ya da performans sanatçısıysanız elbette hatlarınız izin verdiği ölçüde dekolte giyebilirsiniz. Çünkü görsellik ve estetik güzellik her zaman mesleklerinin değişmez tartışılmaz unsurlarından biri olmalıdır. Nice iç bayıltan oyunculuk performanslarının nice karga gibi seslerin açığı bu avantajla kapatılmıştır :) Tabi arada Adele gibi örneklerde yok değil ama bunlar bile kaideyi bozamaz ancak istisna olabilir. 

Uzun lafın kısası Hülya Avşar en azından korktuğum kadar kötü görünmüyor. Klaslık ve zarafet namına hiçbir şey yok ama yüzümü buruşturan rüküşlükte yok.  

Ben diyeceğimi dedim sıra sizde :)



Görsel Kaynak : Facebook/HülyaAvşarOfficial

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top