5 Eylül 2013 Perşembe

0

21 günlük Bolluk Bereket Olumlama Programı!

5 Eylül Perşembe yeni bir çalışma başlıyoruz. Bolluk ve bereket ile ilgili çok fazla mail geldiği için sıradaki olumlama çalışmamızda bununla ilgili.. 

Bu çalışmayı her gün yaparak 21 gün devam ettireceğiz..

Yapacaklarımız çok basit aşağıdaki metni okuyoruz... Sizden sadece kendi duyacağımız bir ses tonu ile tane tane okumanızı istiyorum.. Hepsi bu.




Atalarımda ve şu anki yaşam deneyimimde başkalarına ait olan zamanla elde edilmiş tüm molekülleri iade etmeye niyet ediyorum.

Bu zengin bir evren ve burada hepimize yetecek bolluk var!

Bolluk ve zenginlik içinde yaşamak benim en doğal hakkım.
Maddi ve manevi zenginliğim her geçen gün artıyor ve para bana bildiğim ve bilmediğim yollardan bol bol geliyor..
Para benim dostum.. Para beni seviyor, bende parayı seviyorum..

Ben bir para mıknatısıyım, hayatın her alanında bolluğu kendime çekiyorum

Para bana helal yollardan ve kolaylıkla geliyor
Ekonomik koşullarım her gün gelişiyor, çoğalıyor

Ben hayal edebildiğimden daha fazla mutluluk, sevgi ve paranın hayatıma girmesine izin veriyorum
Tüm arzularımı gerçekleştirmek için yeteri kadar zamanım, enerjim ve param var
Harcadığım her para bana katlanarak geri dönüyor

Huzurlu, dengeli ve güven doluyum
Sakin ve rahatım
Hayatımın akışına güveniyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top