11 Eylül 2013 Çarşamba

0

Denedim; Kerastase Elixir Ultime Versatile Beautifying Oil


Kerastase Elixir Ultime Versatile Beautifying Oil'i kuaförüm tatil dönüşü yıpranan saçlarım için önermiş, her müşterimin banyosunda bu ürün vardır mutlaka denemelisin diye de eklemişti.

Kuaförde yüzküsürlira gibi bir fiyata satıldığı için internetten daha uyguna bulurum nasılsa diye almamıştım.

 sachane.com sayesinde denemiş oldum.



Gelelim yorumlarıma;







Kullanım şekli;


Mısır, pracaxi, kamelya ve argan yağından oluşan bu çok yönlü serumu 3 haftadır kullanıyorum.

Kuaförümün önerisi ile önce nemli saça bir damla, şekil verdikten sonra ise yine bir damla uyguluyorum.



Etkileri;

- Saça parlaklık ve yumuşaklık veriyor.

- Saç tellerini pürüzsüzleştirip kırıkların azalmasını sağlıyor.

- Benim gibi gür ve çabuk kabaran saçları yatıştırıp daha kolay şekil almasını sağlıyor.



Bundan sonra saç bakımımda olmazsa olmazım olacak bir ürün bu!

Ben çok memnun kaldım ve denemek isteyenlere kesinlikle öneririm.



sachane.com'da 125 ml'lik bu yağın fiyatı 88 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top