10 Eylül 2013 Salı

0

Mim #3

Merhaba!
Canım Gizem'cim beni mimlemişti.
Geç olmadan cevaplarımı vereyim dedim.


1- Hayatınızda mucize olarak nitelendirdiğiniz bir olay yaşadınız mı?
Sanırım yaşamadım.



2- Almayı düşünüp de alamadığınız ne var?
Şimdilik bir ihtiyaç olarak; S4.

3- Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?
Bisiklet yaka giyemem, boğuluyormuş hissi veriyor.

4- Nefret ettiğiniz huylar ve ya insanlar?
Sorumsuz, çıkarcı, ikiyüzlü insanlardan nefret ederim. Mutsuz olmaya çalışan ve huysuz davranış gösterenlerden koşarak uzaklaşırım.


5- Sizi en net tanımlayan kelime?
Bıcırık. (Uğur yandan böyle dedi ihihi)


6- Hayata yeniden gelme şansınız olsa hangi ülkede doğardınız?
Lüksemburg. Milli geliri en yüksek yer. ihih

7- Tek başına insan keyiflenmek için ne yapabilir?
Mum ışığında kahvesi elinde film izleyebilir.
Akşam yürüyüşleri yapabilir.
Deniz kenarında oturabilir.

8- Nikah masasında evleneceğiniz kişiden "Hayır!!!" cevabı alırsanız ne yaparsınız?
O masaya gelesiye kadar bunu saklayan bir kişilikten kurtulduğum için sevinirdim bile.

9- İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar?
Kaderini yazar.

10- Aklınıza gelen ilk İngilizce kelime?
Fashion.

11- İnternette sahip olduğunuz ilk takma ad?
Loveangel88 ahaha


Benim mimlediklerim;


Sevgilerimle,
Mine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top