18 Eylül 2013 Çarşamba

0

Notd: MAC Dark Angel

      Scroll down for English, please;) 


Herkese merhaba! 

Sizleri sonbaharlık bir ojeyle selamlıyorum bugün. Hazır havalar soğumuşken fırsat bu fırsattır;) 

Mevsimle ve hava değişimiyle birlikte benim de elim koyu renklere gider oldu. Bordolar, mürdüm, koyu mor ve kırmızılar bu sıralar mütamadiyen devr-i daim halde tırnaklarımı süslüyor. Bu tonların en güzellerinden biri de MAC Dark Angel ojede. Bu oje  Elca'dan aldığım dörtlü mini boy 2011 yılbaşı koleksiyonunun en canlı rengi. Şişede canlı bir patlıcan moru. Tırnakta da ağırlıklı olarak mor olmakla birlikte ara sıra 'acaba bordoya mı çalıyor bu renk?' diye düşündüren bir oje?

Hello ladies,

Today I wanna share my latest favorite fall nail polish. MAC Dark Angel mini released in the 2011 Holiday collection. It is a dark purple and it has hints of burgundy. Such a deep color that is ideal for fall and also winter.

Its texture is a bit problematic. Since it is jelly the opaqueness is hard to get. Onto my Essie base coat, I applied 2 layers. But I suppose even the third coat can be applied in order to have more opaque look. Besides those, I am so in love with this nail polish. I will keep wearing it during fall. Various photos are below. Hope you like. Loves! 

 
Karanlıkta, yapay ışıkta.
 
Gündüz, iç mekanda...

Bu ojenin yapısı birazcık zor. Jelimsi olması nedeniyle opaklığı tutturmak zor. Essie base coat ojenin üzerine iki ince kat sürdüm. Aslında üçüncü katı da çıkmak gerekiyor;) Opaklığı zar zor elde ettim.



Yapısındaki bu minik naz dışında bir problemle karşılaşmadım;) Sonbahar ojelerimde açık ara favori. Beğendiniz mi? Sevgiler;) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top