14 Eylül 2013 Cumartesi

0

tatil alışverişi #bademtatilde


Tatil boyunca yaptığımız neredeyse tek alışveriş takı alışverişi
Bu sene bu konuda da seçici olalım diyerek kendimizi tutuyoruz bademle
2 kere 3 kere düşünüyoruz, yok yok tamam badem değil ben düşünüyorum
Badeye kalsa hepsi çok güzel hepsini almalıyız,  onun kolyeleri, bileklikleri benden fazla bu yaz!
Nedense devamlı takmayı sevmiyor,  sıkılıyor
Ben öyle değilim,  değişik takıları kullanmayı seviyorum.

Bu siyah kolyeyi Güre den aldım.  Toplar üzerine örülmüş,  farklı bir işçilik olduğu için hoşlandım.

Renkli bileklik ise sahilde kolumdan çıkarmak istemediğim kadar güzel renklere sahip


İşte bu da bizim bademin takılarından bulabildiğim tek parça :) 
Diğerleri kayıp ama bence badem onları kolayca bulabileceği bir yere koydu :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top