Bu ayakkabi mutlaka yapilmaliii.Haydi kizlar is basina.

simdi bu ornegimizdede bardak altlıkları var ama bu renkli bardak altlıkları muhteşem :))

![]() |
| Ne hoş olurdu olsaydı :)) |
![]() | |
| YAPABİLİRİZ :) |
![]() |
| Odanın havasını anında değiştirir. |
![]() |
| Yılbaşı için arkadaşlarımıza armağan edebiliriz. |
![]() | ||||
| Çook hoş gerçekten. |