20 Eylül 2011 Salı

0

Nicki Minaj'in tarzini anlamak



Son zamanlarda herkes siradisi giyinmek, Lady Gaga'nin cilgin tarzina ozenmek, onlar gibi olabilmek istiyor. Bu cilgin tarzin Amerikadaki orneklerinden biride sarkici Nicki Minaj. Tarzi beni Lady Gaga'dan daha cok zorluyor diyebilirim sizlere :) Giyilemiyecek, bu ne? dedirticek herseyi giyiyor. Simdi Nicki Minaj'in anlayamadigim tarzini sizlerle paylasiyorum. Siz birsey anlayabilecekmisiniz lutfen soyleyin :) 



En son MTV Video Muzik Odullerinde giydigi kiyafet cok konusulmustu. Kiyafetinde oyuncaklar, yuzunde maske ve bu degisik tarziyla degisik bir mesaj vermeye calistigini dusunuyorum ?!
Nicki Minaj'in en cok konusulan ozelligi binbir farkli halde kullandigi saclari.. Saclarini bu kadar ayri renk yapip boyle sekillere nasil soktugunu anlamak istiyorum :) 


Yorumu sizlere birakiyorum.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top