23 Temmuz 2013 Salı

0

Mine 1 : 0 Sivilce

Merhaba!

Yazılara yazmaya hız vermeliyim, çünkü birike birike 14 tane yazılmayı bekleyen yazı var karşımda!

Bildiğiniz gibi sivilcelere karşı savaş açmıştım ve bunu ilan etmiştim.
Bununla ilgili yazımı ve kullandığım ürünleri buradan okuyabilirsiniz.

12 Haziran'da başladığım bu savaş, 23 Temmuz'da hala devam ediyor.
Daha da edecek.


İlk günler ilaçları kullanmaya başladığımda sivilcelerim daha da çıktı, dedim "her halde ben artık sivilceli bir insan olacağım". Ki ergenlik dönemimde bile sivilce çıkarmamış insanım. Ama bu tedavinin bir parçası; amaç, cilt altındaki sivilceleri de çıkartıp cildi tamamen temizlemek.

Bu böyle bir ay boyunca gitti. İnatla düzenli şekilde dikkat ederek ilaçlarıma devam ettim. Son bir haftadır yüzümdeki sivilcelerin pütürüklüğü gitti, sadece izler kaldı gördüğünü gibi;


Bu arada ilacım bitmişti bir ayın sonunda. Tekrar aynı doktora gittim hem kontrol ettirdim hem de ilacımı yazdırdım. Doktor; "şişlikler gitmiş, izler için kullanmaya devam et, geçesiye kadar kullan" dedi.
İnternetteki araştırmalarımda da zaten bu sürecin en az 3 ay olduğu belirtiliyor. Yani önümde upuzun bir 1,5 ay var. Umarım bu süre sonucunda sivilcelerimden tamamen kurtulurum!

Mutlu haftalar.

Sevgilerimle,
Mine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top