26 Temmuz 2013 Cuma

0

Vücut bakımı | Palmolive Duş jelleri



Merhabalar!

Sonunda uzun süreli kullanabileceğim duş jellerimi buldum! ihihi
Palmolive'in yeni serisi tam bana göre yaratılmış.
Favorilerimden oldu, bende hemen yazmak istedim.



Gratis'e şöyle bir uğradığımda ilk önce Palmolive Vanilya Aşkı'nı almıştım.
Kokusu bir harika, resmen bayıldım.



Daha sonra yazlığa gitmeden önce acele yapılan bir alışverişte de Çilek Rüyası'nı aldım.
İyi ki almışım.

Bu iki duş jelini çok sevdim. Kaç çeşit markanın kaç çeşit duş jelini kullandım bilmiyorum ama hiç bunlar kadar çilek ve vanilya kokusunu gerçekten veren bir ürün görmedim.
Gerçekten çok kaliteli olmuş. 

Çikolata tutkusu isimli bir ürünü de var, herkes bayılmış okuduğum kadarıyla. Bu tür kokular banyo sınırları içinde benim hoşuma gitmiyor nedense. Tabii tercih meselesi.

Fiyatı;
Büyük boy; 9,75 tl.
Küçük boy; 6,45 tl.

Eğer hala denemediyseniz, mutlaka bir göz atın derim!

Sevgilerimle,
Mine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top