26 Temmuz 2013 Cuma

0

Wishlist | Watsons

Merhaba!

Bu aralar hiç alışveriş yapasım yok nedense. Ama merak etmediğim bir kaç ürün yok değil.
Bana en yakın şu an Watsons var. Bir de baktım indirimli bir katalog yayınlamışlar.
Bende ufak tefek alacaklarımı işaretledim. 




Memnun kalanları çok duydum, bakalım kokusu nasılmış.



NYC ve Rimmel ojelerinden bir kaç tanesinin rengini çok sevdim, denemek için alacağım.



I Love duş jeli ve vücut losyonu merak edilenler arasında.



Bizim Altınoluk'un sahili taşlı olduğu için ayaklarımı baya bir harap etti, bakım amaçlı bu ürünü bir deneyeceğim.
Fakat sizin tavsiyeleriniz varsa, mutlaka yorum bölümüne yazın lütfen.



  Favori Lip balm'ım <3 Bitti, tekrar alacağım.



Aslında rimelim bitmedi ama duruma göre büyük ihtimal Rocket olanı alacağım.
Hep One by One olanı kullanmıştım.
Bakalım Rocket nasıl.



Maybelline ojelere de el attı biliyorsunuz. Çok merak ediyorum. Renkleri de harika.



Favori saç maskem! Uzun zamandır kullanamıyorum, resmen özledim ihih


Siz Watsons'dan alışveriş yapmayı düşünüyor musunuz?
Hangi ürünler favoriniz?


Sevgilerimle,
Mine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top