25 Temmuz 2013 Perşembe

0

Instagram & Tatil günlüğü #9

Merhaba!
İki haftayı geçmiş "instagram günlüğü"nü yazmayalı.
Daha fazla birikmeden önemli olanları derledim ve sunuyorum.


Günlerden bir gün evde pineklerken saçımı toplayayım dedim, sonuç; dışarıya çıkarken yapamayacağım şekilde güzel bir topuz. Hep ev haliyken olur zaten.
Ufak tefek alışverişlerim oldu, bununla ilgili yazı gelecek.
Ve Essence allığım bana dayanamadı, kırıldı. Düzeltmek için eczane eczane saf alkol aradım ama bulamadım. En kısa zamanda halletmeye çalışacağım.
Belki bilirsiniz makyaj gurularından Talia, vefat etti. Onun yaşama azmi ve sevinci karşısında her zaman mutlu olmuşumdur. Ama lanet hastalığına daha fazla dayanamadı ve melek oldu. :(


 

Sahildeyken bir kaç manzara çekimine giriştim.
Arşivlerime girecek ve duvara asılacak bir kaç fotoğraf çıktı.
Bunların arasında babam da var 



Wishlist listesine 1. numaradan girecek olan Celine çantalarına aşkımı herkes duysun!
Sıcak havalarda ve sahil kenarında en iyi arkadaşlarım; Özerhisar ayranı ve sıvı saç kremi. Özerhisar ayranı içmeyenler bir an önce bu lütuf ile tanışsın!
Duştan sonra en sevdiğim şey; sprey yağlar. Vücudumu nemli tutuyor ve kokusu muhteşem.
Evde sıcağın geçmesini beklerken kitaplar beni oyalıyor.



Bir çok yerde midye yedim. Fakat Altınoluk Arkadaş Cafe'deki gibi asla! Yıllardır olduğum yerde bunu nasıl keşfedememişim hayret. Mükemmeldi. Orada olanlara tavsiyem olsun.
Diyetime selam, spora devam hiihih
Yeni yazıları instagram hesabımdan da haber veriyorum.


Instagram günlüğü şimdilik bu kadar, bir sonraki günlüğe kadar, kendinize iyi bakın.

Sevgilerimle,
Mine.
Instagram'tan takip etmek için tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top