24 Temmuz 2013 Çarşamba

0

Outfit post: 4 Leaf Clover, Flower and Butterfly

Scroll down for English, please;)


Herkese merhaba! 

Tatilden döndüm dönmesine de hala adaptasyon sorunu yaşıyorum. Paylaşmadığım kıyafet, alışveriş postları uzun süre blogda olacak. Böylece ben de içinde bulunduğum kültür şokunu hafif sıyrıklarla atlatmış olacağım;)

O halde harika bir günün detayları gelsin:)



Hello all,

I am back but still stuck in the holiday memories. In order to remember those lovely days I will keep sharing my outfit and shopping posts. So here we go with an outfit post.  That day the weather was lovely; and so I decided to spend the whole day at outdoors. Also, coincidentally there was an Elephant Parade so I stopped and took so many photos. I found 2 elephants that match exactly with my bracelet and ring:) You can see the details below. And hope you like it. Loves;) 


Her yer yemyeşil,,,, Hava mis, güneş desen pırıl pırıl. Bir turist başka ne ister ki?



Ormanlık alanı görünce kollarını salarsın tabii balkondan aşağı;)


Kelebekli yüzüğüm de manzaranın büyüsüne kapılmış olacak ki uçuşa geçmiş;) 


Arkamdaki manzaraya, süpersonik köprüye respect;) 



 Instagramda pek beğenilen çiçekli, yoncalı, kelebekli çalışmam;)


O gün tesadüfen şehirde fil heykellerine rastladık. Takılarımla uyumlu olanları pek sevdim. Sanki benim için koymuşlar:P


Dört yapraklı yoncalar...


Bu da kelebek;)


Ayh, çok gezdim, dolaştım, yoruldum. Şöyle bir güzel çimlere yayılma vakti;) Ayakkabımın kenarına iliştirdiğim papatyaya dikkat;) 


Sevgiler;)

Bluz/ Top: H&M 
Pantolon/ Pants: H&M 
Ayakkabılar/ Sneakers: Nike
Çanta/ Bag: Nine West
Bileklik/ Bracelet: Didem'in İzi- Lidyana
Yüzük/ Ring: Tunalı Lazy butik/ local shop
Saat/ Watch: Lacoste
Güneş gözlüğü/ Sunnies: Guess
Oje/ Nail polish: Essie Summer 2013 Full Steam Ahead

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top