23 Eylül 2012 Pazar

0

Benetton Unemployee Of The Year Campaign



I wrote about Benetton Unhate campaign. This time by taking attantion to young unemployees, Benetton gets new score from us! The campaıgn gives it's message, take action for solution and locate the brand in a perfect place! I think Benetton is going to maintain this kind of social campaigns and I am looking forward to see more!
Daha önce Benetton Unhate kampanyasını yazmıştım. Benetton bu sefer de genç işsizlere dikkat çekerek başarılı bir kampanyaya imza atmış. Aslında reklam kampanyalarının politik duruş sergilemesine pek alışık olmayan biz insanların üzerinde çarpıcı bir etkisi olduğu kesin. Mesajını veriyor, çözüm üretmek için harekete geçiyor ve reklamın amacı marka konumlandırmak ise bunu da çok başarılı bir şekilde yapıyor.
Benetton sosyal sorumluluk içeren reklam kampanyalarıyla adından bahsettirmeye devam edecek gibi. Merakla ve ilgiyle bekliyoruz! Daha detaylı bilgi basın bülteninde.

 


United Colors of Benetton, “The Unemployee of the Year” (Yılın İşsizi) başlıklı yeni reklam kampanyasıyla, dünyanın dört bir yanındaki 18-30 yaş arası gençlerin işsizlik problemine dikkat çekiyor. Benetton’un iletişim ve araştırma merkezi Fabrica tarafından tasarlanan yeni reklam kampanyası, genç işsizlerin önündeki engelleri kaldırıp gençleri yaratıcılığa teşvik etmeyi ve değişimin baş oyuncuları haline gelmelerini amaçlıyor. “Unhate Vakfı” tarafından desteklenen “Yılın İşsizi” kampanyası, gerçekçi bir portre çizerek, gençleri, işsizlik sorunu karşısında kendi yaratıcı çözümlerini üretmeye teşvik ediyor.


Dünyanın dört bir yanındaki işsiz gençler, kampanya dahilinde hazırladıkları toplumu değiştirmeye yönelik her türlü projeyi, Unhate Vakfı’nın web sitesine yükleyecek. Siteyi ziyaret edenlerin oylarıyla ilk 100’e giren projeler, yine vakfın desteğiyle gerçeğe dönüştürülecek. “Yılın İşsizi” kampanyasının global iletişim etkinlikleri kapsamında, 30 yaş altındaki eğitim ve öğretim görmemiş işsizlerin portrelerinden oluşan bir fotoğraf sergisi düzenlenecek. Ayrıca, United Colors of Benetton tarafından hazırlanan ve işsiz gençlerin günlük yaşantısını yansıtan film, MTV ve dijital medya üzerinden 30’dan fazla ülkede yayınlanacak.



Konuyla ilgili bilgi veren Benetton SpA Yönetim Kurulu Başkanı Alessandro Benetton, fotoğraf ve videolar aracılığıyla sosyal medyada yürütülecek global kampanyayla ilgili olarak, “Ekonomik kriz özellikle Avrupa’da genç işsizliğin dramatik bir hale gelmesine neden oldu. Genç işsizliğin oranı normal işsizliğin 3 katı seviyesinde. ILO’nun 2012 verilerine göre, dünyada %12.7 oranında genç işsizliği var. Halen 15-24 yaş arasında 75 milyon, 15-29 yaş arasında ise 100 milyonu aşkın genç işsiz. Dünyayı değiştiremeyiz, ancak gençlerin sesini duyurmalarına ve kendilerine olan güvenlerini kazanmalarına destek olacağız.” dedi.

 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top