Daha önce Benetton Unhate kampanyasını yazmıştım. Benetton bu sefer de genç işsizlere dikkat çekerek başarılı bir kampanyaya imza atmış. Aslında reklam kampanyalarının politik duruş sergilemesine pek alışık olmayan biz insanların üzerinde çarpıcı bir etkisi olduğu kesin. Mesajını veriyor, çözüm üretmek için harekete geçiyor ve reklamın amacı marka konumlandırmak ise bunu da çok başarılı bir şekilde yapıyor.
Benetton sosyal sorumluluk içeren reklam kampanyalarıyla adından bahsettirmeye devam edecek gibi. Merakla ve ilgiyle bekliyoruz! Daha detaylı bilgi basın bülteninde.
United Colors of Benetton, “The Unemployee of the Year” (Yılın İşsizi) başlıklı yeni reklam kampanyasıyla, dünyanın dört bir yanındaki 18-30 yaş arası gençlerin işsizlik problemine dikkat çekiyor. Benetton’un iletişim ve araştırma merkezi Fabrica tarafından tasarlanan yeni reklam kampanyası, genç işsizlerin önündeki engelleri kaldırıp gençleri yaratıcılığa teşvik etmeyi ve değişimin baş oyuncuları haline gelmelerini amaçlıyor. “Unhate Vakfı” tarafından desteklenen “Yılın İşsizi” kampanyası, gerçekçi bir portre çizerek, gençleri, işsizlik sorunu karşısında kendi yaratıcı çözümlerini üretmeye teşvik ediyor.
Konuyla ilgili bilgi veren Benetton SpA Yönetim Kurulu Başkanı Alessandro Benetton, fotoğraf ve videolar aracılığıyla sosyal medyada yürütülecek global kampanyayla ilgili olarak, “Ekonomik kriz özellikle Avrupa’da genç işsizliğin dramatik bir hale gelmesine neden oldu. Genç işsizliğin oranı normal işsizliğin 3 katı seviyesinde. ILO’nun 2012 verilerine göre, dünyada %12.7 oranında genç işsizliği var. Halen 15-24 yaş arasında 75 milyon, 15-29 yaş arasında ise 100 milyonu aşkın genç işsiz. Dünyayı değiştiremeyiz, ancak gençlerin sesini duyurmalarına ve kendilerine olan güvenlerini kazanmalarına destek olacağız.” dedi.
Twitter ♥ Facebook ♥ Pinterest
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder