5 Kasım 2012 Pazartesi

0

NOTD: Yves Rocher Bleu Nuit


Yves Rocher alışverişi postumda gördüğünüz mini ojelerden biri bugünkü konuğumuz. Renge bayıldım, bazı halleri bana Essie Bobbing For Baubles hatırlattı. Yapısı biraz akışkan, 2 katta şişedeki rengi elde ediyorsunuz. Mükemmeliğe ise 3 katta ulaşıyorsunuz:)


Resimleri ojeyi sürer sürmez aceleyle çektim dolayısıyla kenarlarındaki fazlalıklar için kusura bakmayın. Essie One Base üzerine 2 ince kat uyguladım. Bence renk harika. Bu iç ortamdaki hali.


Bu da günışığındaki duruşu.

Sonbahar-kış ojesi diyebilirim. Beğendiniz mi? Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top