Ankara'da havalar hala kararsız. Bu sene kışa direniyor sanki. Ayrıca güneş de tipik Ankara güneşinden farklı bu sene, kandırmıyor, sürpriz yapmıyor bayağı bayağı ısıtıyor bizleri.
Hal böyle olunca üşümemek-terlememek kısacası hasta olmamak için çeşitli giyim taktiklerine başvuruyoruz. Tişörtün üstüne hırka, onun üstüne de ince mont giyiyoruz mesela. Örnekte görüldüğü gibi yani;) Ha bir de, bu denli Ankara'dan bahsetmişken bir diğer taktikten bahsedeyim: Ankara'nın o meşhur griliğini hafifletmek için renklerin birbirinden canlı, eğlenceli tonlarından ilham almanızı salık veriyorum! Benim tercihim pembe neondan yana oldu. Beğendiniz mi? Sevgiler;)
Tişört/ Tee: Pepe Jeans London
Pantolon/ Pants: H&M
Hırka/ Cardigan: Stradivarius
Çanta/ Satchel: H&M
Ayakkabı/ Sneakers: Nike
Arm Party: H&M
Saat/ Watch: Collezione

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder