5 Kasım 2012 Pazartesi

0

Rengarenk

Ayın 10'una kadar havalar güzel olacakmış, e bu havayı değerlendirip rengarenk olmak kaçınılmazdı. Belki de son sıcak haftamız :(
Lost&Found takılarımızla bir haftayı geçirdik..





Ayrıca Uğur'a atkı örmeye başladım, neredeyse bir hafta oldu ve iki ipte bitti, iki tane daha alacağım. Bu arada öğrendiğim bi şey ise; atkı uzunluğu kişinin omzundan yere kadar olması yeterliymiş hihi
Aşağıdaki fotoğraflar ilk günden çekildi, tabi ilk gün baya bi söküp ördüm, unutmuşum biraz. Ama şimdi adeta bir profesyonelim ahah


Hoşçakaalıııınn :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top