20 Temmuz 2009 Pazartesi

0

Başkasının sevgilisini baştan çıkarmak "eğlence" olur mu?

Benim bir arkadaşım vardı. Ayla da çok iyi tanıyordu bu kızı. Kızın adına Gamze diyesim geldi şimdi. Şimdi böyle kız falan diyince çok genç bi çıtır aklınıza gelmesin. 30 yaşını geçmişti, gayet iyi hatırlıyorum hatta bi abuk sabuk doğum günü kutlamasına gitmiştik Ayla ile bunun. O gece birlikte kafa çekerken bi ara aklına geldi Ayla'nın, konu açıldı öylesine. Ama sonra epey bir mevzu oldu aramızda Gamze hanımcım. Neleri unutmuşum meğer!

Bu kızın reklam piyasasından olduğunu söyleyeyim önce. Çok fırlama bi tipti. Ve ne zaman samimi ne zaman rol kesiyor anlamak pek mümkün değildi. Ben bu hatunu severdim, onunla saçma sapan yerlerde dolanmak, cins cins bi ton insanla muhabbet kurmak falan hoşuma gidiyordu. Kızın hiçbir şeyden korkusu yok gibiydi. Ha ama zararsız delilere bulaşıp üzerimize saldırtması falan vardı, bir de mesela giderdi bu diyelim bi barda muhabbeti koymuşuz, bıraksan sabaha kadar sakin sakin mest olur içer konuşursun.. rahat batardı haspama. İlla bi takaza çıkaracak. Yanında sevgilisi olan adamlara ve hatta kadınlara kaş göz etmeye başlardı. Eğleniyormuş ona sorsan. Sordum tabii kaç kere. Hep aynı cevap: "Eğleniyorum lan"

Gamze'nin yaptığına bizim memlekette "kuyruk sallamak" deniyor di mi? Bunu bile bile ve göstere göstere sallardı o kuyruğu;) Ayla'yla aklımıza gelen ilk şey de bu oldu zaten. O gece öyle anlatıp anlatıp güldük ama Gamze'nin yanında bunları yaşarken pek gülecek halimiz yoktu. Bi kere özellikle kadınlar resmen çıldırıyordu. Bize mi denk geldi nedir bilemem, istisnasız bütün erkekler Gamze'nin tacizine bi şekil yavşıyordu. En efendi bile fırsat kolluyordu bi iletişim ne kursun diye. Gamze pek güzel taciz eder ama zerre taviz vermezdi hiçbirine. Onunki hakikaten bi bar eğlencesiydi. Bi kere kadının biri üstüne saldırdı, yüzünü resmen tırmaladı, bi kere de biz yokken bu yalnızken yapmış böyle bi şeyler, sırnaştığı adam almış sevgilisini çıkmış gitmiş, sonra bir zaman geçmiş, adam tek başına dönmüş mekana. Gamze zaten mevzuyu unutmuş silmiş kafadan. Adam gelmiş başlamış gayet yavşak buna yazmaya. Lan terslesen nolacak ki? Terslemiş siktir git falan demiş ama, laf dinleme sınırını kaç promil geçmiş herif, duyar mı seni? Bu eğlenme faslında yaşadığı en boktan vukuat bu olmuş. Sonradan bize anlatırken adama hak verdiğini falan söylemişti.

Bi keresinde bana "sevgili sevgili diye birbirinin ağzının içine düşenlerin aslında bi püf demeyle nasıl dağılacaklarını herkeslere göstertmek datmin ediyor beni" demişti. (Valla ekleme çıkarma yapmadım, aynen buydu dediği.) Yani bi bakıma haklıydı be yav haklıydı sanki. O mucuk mınış yalama aşkların bir kadının sadece "iması" ile nasıl yerle yeksan olduğunu görmek hoş olmuyor. Hani herkesin içinde vardır ya "lan acaba benim sevgilime karının biri sarksa nolur adam napar?" falan diye, işte Gamze kendine bu akıl kurdu soruların cevabını bulmayı misyon edinmişti. Ama kafası güzel olacak, keyfi yerinde olacak. Yav aslında hakkaten süper gösterilerdi hepsi;)

Ehe öhömm.. Gelelim mevzunun ana fikrine anacım. Buradaki en ana fikir, artık kimselerin zora gelememesi. Semt pazarı temalı aşklar yaşanıyor, ve adına da ciddi ciddi aşk deniyor lan.

Bak bu semt pazarı temalı aşklar şeysi fena diilmiş, bi ara dalayım bu mevzuya uzun uzun. Ha neye yarayacak bu falan diyosanız bak yazmışım en tepeye "gereksiz işlerden sorumlu" diye. Tek sorun, üşeniyorum bazen anasını satim. Yaz vire yaz, nereye kadar?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top