29 Ağustos 2013 Perşembe

0

trafikte kadın sürücü olmak


kadın olmak kolay değil. Hele ki trafikte hiç kolay değil...
Yaklaşık 10 yıldır aktif olarak araç kullanıyorum, bir sürü olayla karşılaştım. 
Öncelikli ön yargı, kadınların iyi sürücü olmaması. Bu düşünceyle birçok sürücü (kadın-erkek dahil) kadınların üzerine doğru sürer araçlarını. aman bir kadın şoför gördün hemen sıkıştır, yol verme yoksa yolda kalırsın...
kaynak

Kırmızı ışıkta sarı yandığında hemen kornaya yüklenirler. Ya bi dur yeşil yansın dimi ama. Acemilik dönemlerimde bu insanların korna sesiyle paniğe kapılırdım ne gereksiz işler aslında. 
Park etmeye çalışırsın bir yere hemen geliverir 2 yardımsever tip, ''sağ yap sol yap'' ya da ''bırakın ben halledeyim'' der. Halbuki o sürücü biraz izlenmese rahat bırakılsa hemencecik park ediverecek öyle değil mi?


Tamam bazı sürücüler trafikte araç kullanmayı öğreniyor ama bunu genellemek doğru değil, erkeklerden de kadınlardan da acemi sürücü olabilir, bu kadar basit...

Kadın sürücüler pek yol vermeyi sevmiyorlar gördüğüm kadarıyla, hem cinslerine bile...
Kadının en büyük düşmanı yine kadın :)) 

Bir keresinde aracımı büfeden bir şey almak için çocuk parkının girişine bırakmıştım, elimde poşetim dışarı çıktığımda ne göreyim
bir kadın arabamı tekmeliyor!!!
Sebep: benim arabam yüzünden çıkaramamış arabasını parktan...
Peki acaba neden çocuk oyun parkı içine park etmiş arabasını? Orada oynayan çocuklara yazık değil mi???
Baktım kadın çok sinirli arabaya binip camları kapıları kilitledim ve hemen hareket ettim. Bu kadın aracına atlayıp beni takip etmeye ve yol boyunca sıkıştırmaya devam etti. Epey korktum.  En son hıncını alamayıp aracının camından bağırdı: '' Sen benim kim olduğumu bilmiyorsun, plakanı aldım, bunun hesabını vereceksin!!! ''
o günden sonra arabanın önünde, görünür bir yerde eşimin cep telefonunu bıraktım, rahatsız olan arayıp bilgi versin diye düşündüm. 

Bu yaz yaşadığım olay daha da ilginç. Kırmızı ışık yandı ve ben normal olarak durdum. Sol taraftan bir araç bana yakın durdu, içinde 2 erkek,camdan bir şeyler söylemeye çalıştılar. Zaten direk kafamı çevirdim. Bu sanırım onların zoruna gitti. Arabayı geri alarak benim aracıma daha çok yaklaştılar, yeşil ışık yandı ve booooommmm
Dikiz aynama çarparak uçup gittiler. Nasıl bir şok yaşadım bilemezsiniz. Hemen plakayı aldım ve polisi aradım tabi. Dörtlülerimi yaktım, polise aracın gittiği yönü ve plakasını söyledim. Biraz sakinleştikten sonra eşimi aradım. Eşim gayet soğukkanlı bir şekilde '' bak istersen senin aynan mı düşmüş '' dedi. Kırılan tuzla buz olan ayna benim değil, onun aynasıymış... Ben de daha fazla trafiği kapatmamak için olay yerinden ayrıldım.

Nasıl hırslı, kızgın, saldırgan insanlar var hayatta değil mi?


Sizin trafikte yaşadığınız maceralar var mı? 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top