26 Ağustos 2014 Salı

0

Benim Adım Khan - My Name İs Khan (Türkçe Dublaj)




Filmin Konusu: Shah Rukh Khan, Rizwan Khan rolünü canlandırmaktadır. Filmde Asperger sendromu hastasıdır. Bu hastalığın açıklamasını yapmak gerekirse sosyal bozukluklara sebebiyet veren bir otizm çeşidi.. Bir müslüman olan Khan, dul olan Mandira rolünü canlandıran Kajol ile evlidir. 11 Eylül olaylarının ardından Khan havaalanında şüpheli davranışları sebebiyle alıkoyulur. Tutuklanışının ardından terapist Radha ile tanışır. Sorunları ve hastalığından kurtulması için yardımcı olur. Tüm bu sorunların üzerine adını temize çıkarmak için Obama ile görüşmek ister. Bunun için kısa bir yolculuğa çıkar... 

Oyuncular: Shahrukh Khan, Kajol, Birol Tarkan Yıldız, Jennifer Echols, Adrian Kali Turner, Katie A. Keane, Mel Fair, Parvin Dabas 


(Tek Part)


Filmin Etiketleri: Benim adım khan, Benim adım khan filmini izle, Benim adım khan full izle, Benim adım khan hd izle, Benim adım khan izle, Benim adım khan tek parça izle, Benim adım khan türkçe dublaj izle, My Name İs Khan izle, My Name İs Khan tek parça izle, My Name İs Khan türkçe dublaj izle, My Name İs Khan direk izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top