29 Eylül 2014 Pazartesi

0

Kağıttan Kentler by John Green - Okusak Mı?

Kağıttan KentlerKağıttan Kentler by John Green
My rating: 4 of 5 stars

Bir solukta okunulacak bir kitap ama benim okumam , araya giren gündelik hayat gereksinimleri sebebiyle, aylarımı aldı.
Kitaba ilk başladığımda "Aynı Yıldızın Altında" ya benzer hiç bir şey göremeyince şaşırdım ve birazda hevesim kırıldı.Yazarın az çok kendisini tekrar etmesini bekliyordum,tıpkı Serdar Ortaç şarkıları gibi yada ne bileyim Rachel Gibson kitapları gibi.Kendini bir şekilde tekrar etmekte kötülük olduğunu sanmıyorum,aynı çeşidin farklı varyasyonlarını sunarak dinleyen yada okuyanları hemde muhtemelen kendilerini tatmin etmiş oluyorlar ki bence hiç bir sakıncası yok.Her ne kadar Serdar Ortaç pek dinlemesemde Rachel Gibson kitaplarını çok severek okurum.Ancak John Green'in şu ana kadar okuduğum 2 kitabında da fazlasıyla farklılıklar gördüğümden kendisine daha da hayran oldum.Farklı bir düşünce sistematiği olduğunu düşünüyorum.
Kağıttan Kentler önce bir ergen kitabı gibi iken benim için,son sayfalarda felsefi çıkarımlar yaparak okuyucuyu düşündürdüğünü fark ettiğim bambaşka bir hal aldı.Sıkılmadan,merakla,hemen bitmesin diye sindirerek okumak isteyeceğiniz bir kitap.

View all my reviews

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top