25 Kasım 2010 Perşembe

0

Shiseido Bio Performance Super Lifting Formula ♡ Shiseido Rinse-Off Cleansing Gel

shiseido-1

Shiseido urunlerini merak edenlerden e-mailler aliyorum. Sirayla kullandigim Shiseido urunlerini tanitmaya calisacagim. Umarim anlatacaklarim size biraz olsun fikir verir. Bugun iki urunle baslayalim istedim. Ilk urun Shiseido Durulanan Temizleyici Jel. Adindan da anlasilacagi gibi makyaj temizligini suyla yapmayi sevenler icin ideal bir urun. Ama benim icin ideal degil cunku bu jel kopurmuyor. Hatta ilk denedigimde acaba bozuk jel mi kullaniyorum diye internette arastirma yaptim ama bunun ozelligi buymus. Ben ise tam tersine deterjan gibi kopuren yuz temizleme jellerini sevdigim icin bu jeli ne kadar kullanirsam kullanayim cildimin temizlenmedigini hissediyorum. Kisaca bu urunu sirf bitsin diye kullaniyorum. Acilen kendime yeni bir yuz temizleme jeli bulmam lazim. Kopuren jellerden tavsiyeleriniz var mi?

shiseido-3

Diger cilt bakim urunu Shiseido Bio Performance Super Kaldirici Toplayici Krem. Bu urunu 30 yasina girmenin verdigi panikle almistim :) {Artik nerede kirisiklik karsiti urun gorsem topluyorum} Bu kremin en guzel yani cok yogun nemlendirici icermesi. Cunku ki$ aylarinda cildimi ben bile taniyamiyorum, o kadar kuruyor ki avuc avuc nemlendirici bile bazen yetmiyor. Bio Performance bu bakimdan gayet tatmin edici. Genelde geceleri yatmadan once suruyorum ve sabah canli ve nemlenmis bir ciltle uyaniyorum. Toplayici etkisini gormem icin sanirim 35'i gecmem gerek, ya$im icin biraz agir bir urun ama sirf super nemlendiriyor diye kullanmaya devam ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top