12 Ekim 2013 Cumartesi

0

3. Bumerang Ödülleri'nde yarışıyorum!


Merhaba!

Şu an çok heyecanlıyım ve hemen bu haberi sizinle paylaşmak istiyorum.

Bundan bir yıl önce blog dünyasına girdim ve yavaş yavaş kendimi geliştirdiğimi,
olumlu geri dönüşler aldıkça iyi şeyler yaptığımı düşünüyorum.

Bu bloga başlarken blogumun tasarımını hatırlıyorum da, ihihi, şaka gibiydi.
Zamanla kendim bir şeyler yapmaya çalıştım. Bir çok kez tasarımını değiştirdim. Şimdilik en son hali böyle. Çok mailler aldım, "benzerini yapmak istiyorum izin verir misin" tarzında.
Bana haber vermeleri bile yeterliydi.
Demek ki bir şeyler güzel gidiyor ve ben bundan gurur duyuyorum! :)


Gelelim asıl konumuza;
Bu yıl 3. düzenlenen Bumerang Ödülleri'nde "En Tarz Blog" kategorisinde yarışıyorum.

Nedir bu "Bumerang Ödülleri"?
20 bine ulaşan üye sayısıyla Türkiye’nin en kapsamlı, özgün ve kaliteli içeriklerini buluşturan blog ekosistemi Bumerang, üyelerini ödüllendiriyor. Hurriyet.com.tr’nin 2007 yılından beri faaliyet gösteren networkü Bumerang’ın bu yıl üçüncüsünü düzenlediği Bumerang Ödülleri‘yle devam ediyor. Türkiye’nin en iyi bloglarının belirleneceği törende bloggerlar 6 farklı kategoride yarışacak ve en iyileri ünlü isimlerden ödüllerini alacak.

"En Tarz Blog" kategorisi nedir?
• Blog/site tasarımıyla ve uyumlu renk kullanımlarıyla dikkat çeken,
• Özgün, yaratıcı tasarıma sahip,
• Ziyaretçilerine kolay ve rahat bir okuma olanağı sunan,
• İçerik ve site tasarımına uygun bir logosu bulunan,
• Sitede kullanılan görsellerin içerikle uyumlu bir biçimde bütünleştiği,
• Site menüsünde anlaşılır ve kolay kullanım sağlayan siteleri kapsar.

Bende ilk defa bu yıl şansımı denemek istedim ve blogumun en çok uyduğu 6 kategoriden biri olan "En Tarz Blog" kategorisinde yarışmaya karar verdim.



Dün başvurum onaylandı, oylama sürecine girmiş bulunmaktayım.

Oylama süreci nasıl oluyor?
İşte sizin desteğinizi istediğim kısım da bu. 11 Kasım'a kadar SMS oylaması yapılacak. Blogumun sağ üst köşesinde de gördüğünüz gibi "En Tarz Blog | OY VER" butonuna da tıklayarak yapabileceğiniz oy verme sürecini burada da anlatacağım.



Buraya veya yukarıdaki resme tıklayarak oy verme sistemine girmiş oluyorsunuz, telefon numaranızı girip doğrulama kodunu kutucuğa yazıyorsunuz ve böylece bana oy vermiş oluyorsunuz. Bu işlem tamamen ücretsiz.


Şimdiden verdiğiniz değerli oylar için çok teşekkür ederim.
Sık sık bu konu ile ilgili paylaşımlar yapacağım.


Sevgilerimle,
Mine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top