6 Ekim 2013 Pazar

0

Bebek Arabası Seçimi

Sanırım en zor seçimlerden biri bu olsa gerek. Hamile olduğumu öğrendiğim günden beri nasıl bir algıda seçicilik olduysa sağım solum önüm arkam bebiş doldu ve benim gözler habire arabalarında idi. Çok beğendiğim modellerin markasını okumaya çalışıp hemen internetten fiyatlarına bakıyordum. Pek çoğunun fiyatı çok yüksek geldi ve bu durum gözümü çok korkuttu. Benim için arabada en önemli özellikler;
* Bebeğim içinde rahat etsin gittiğimiz yerlerde huzurlu uyuyabilsin.
* Tek başıma yardım almadan arabayı açıp kapayabileyim.
* Ve tabii hafif olsun ki tek başıma arabaya yerleştirebileyim.
* Kullanırken çok sarsmasın ve zorlamasın.
* Fiyatı 1000 TL nin altında olsun.

Eşim bebek eşyaları satarken bütün bu özelliklere sahip harika bir araba bulmuş. Gördüğüm an aşık oldum ilk gittiğimde turkuaz rengi vardı kesinlikle bunu almalıyız diyr düşündüm ancak satın almaya gittiğimizde siyahla yanyana gelince bir anda siyahın asaleti en sevdiğim rengi solladı ve siyahında karar kıldık. Markası Massimo Ricco Perla Travel sistem arabalar içinde fiyat olarakta en cazibi sanırım. 800 TL ye aldık arabamızı.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top