9 Ekim 2013 Çarşamba

0

Çekiliş no #5 sonuçlandı

Son çekilişimin talihlisi belirlenmiş durumda. çekiliş no #6 çok yakında yayında, takipte kalın ;)

Gösterdiğiniz ilgi için çok teşekkür ederim. Çok memnun oldum.


Katılımın yoğun olmasından dolayı 790 katılım hakkı için listeyi hazırlamak kolay olmadı. Dün bütün gece listeyle uğraştım. 

1 asil talihli, 1 de yedek talihlimiz var.
Asil talihli yarın akşama kadar bana dönüş yapmazsa yedek talihli ile irtibata geçeceğim.


Kazanan: 
Ebru



Sevgili Ebru,
Öncelikle tebrik ederim, iletişim bilgilerini bana yarın akşama kadar mail ile iletmeni bekliyorum.
bademlebuduk@gmail.com
Eğer ulaşmazsan yedek talihli ile irtibata geçeceğim...

İşte Ebrunun çekilişi kazandığı yorumu:

Selamm:) blogunun ecosmus ismiyle izleyicisiyim.bloglovinde Ebru Cosmus ismiyle takipteyim. Fb ve twitter da Ebru Cosmus ismiyle takipteyim. İnstagram da ise ecosmus olarak.
ecosmus@hotmail.com
Herkese bol şans:)

Tekrar tebrik ederim,
Yeni çekiliş çok yakında blogda,
Belki bugün belki yarın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top