7 Ekim 2013 Pazartesi

0

Clinique Online'dan Yaptığım Muhteşem Hediyelerle Bezeli Alışveriş


Merhabalar,

Geçen hafta yaptığım Clinique alışverişi bugün blogda. 'Çarşıdan aldım bir tane, eve geldi dört tane' durumuyla karşı karşı kaldığıma çok memnun olduğum bir alışveriş yaptım. Clinique'in muhteşem hediyeli ürünlerine kayıtsız kalamadım ve biten Moisture Surge Thirst Relief kremimi sipariş ettim. Yanında da formülü yenilenen Dramatically Different Plus krem, Moisture Surge 7 ml mini krem ve tam boy ruj hediye geldi. Tüm ürünler beyaz kağıtlar içine sarılı halde sapasağlam olarak bana ulaştı. 


Clinique Moisture Surge Thirst Relief kremi en son yaz favorilerimde yorumlamıştım. Hatırlamak için tık tık ;) En kısa zamanda da Long Lasting serisine ait All Hearts ruju deneyip yazacağım. Çünkü bayıldım. Hayatımda ilk defa bir alışverişte tam boy ruj hediye edildi. Üstelik ürünün batch kodunu da inceledim, Mart 2013'te üretilmiş bu güzel ruj. Yani taptaze! Öyle depoda kalmış, eski bir ürün değil. Zaten Clinique'e de bu yakışırdı; ama malum bazı kampanyalarda eski ürünler elden çıkarılarak müşteriler kandırılıyor bu nedenle son derece rahatsızlık veren bu noktanın altını çizmek istedim. Ayrıca Clinique'in Long Lasting ruj serisinden yine güzel ve de sonbahara uygun bir ruj yazısı okumak isterseniz sizi buraya alalım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top