4 Ekim 2013 Cuma

0

Doğum günü hediyemi kim ister?? :) - Tamamlandı

Evet kim ister bakalım :) 4 Ekim doğum günüm.. Bana hediye gelir mi gelmez mi bilmiyorum ama benim size muhteşem bir hediyem var.. Benim de çok severek kullandığım bir ürün.. Size çok özel bir hediye seçmek istedim, bu nedenle de bu muhteşem Sleek Makeup paletini seçtim.. Eminim kazanan kişi de bayılarak kullanacak :) Bu paletin yazısını okumak için böyle buyrun.. Renkler birbirinden güzel.. Ben bu paleti çok seviyorum, tüm renkleri de severek kullanıyorum..

Peki bu şahane paleti kazanmak için neler yapmak gerekiyor??

Zorunlu katılım koşulları :

GFC, Bloglovin ve Google+ ile blogumun izleyicisi olmak, hepsini blogun sol tarafındaki alanlara tıklayarak gerçekleştirebilirsiniz..Ayrıca izleyicim olduktan sonra bu yazının altına e-mail adresi bilgisini bırakmanız gerekiyor.

Ekstra hak kazandıracak koşullar : 

Beni twitter üzerinden takip edenlere +1 çekiliş hakkı (twitter sayfasına gitmek için tık tık))
İnstagram üzerinden takip edenlere +1 çekiliş hakkı
Beni facebookda takip edenlere +1 çekiliş hakkı (facebook sayfasına gitmek için tık tık)
Çekilişi facebook üzerinden duyurup, linki paylaşanlara +1 çekiliş hakkı
Çekilişi twitter üzerinden duyurup, linki paylaşanlara +1 çekiliş hakkı
Çekilişi instagram üzerinden duyurup, beni yani "aylininkozmetikgunlugu" nü etiketleyenlere +1 çekiliş hakkı
Çekilişi blogunda duyuranlara ve linki paylaşanlara +2 çekiliş hakkı



Son katılım tarihi 4 Ekim 2013 !! Doğum günümde çekilişi bitiriyorum :) Kazanan kişiyi random.org ile belirleyip 7 Ekim tarihinde buradan duyuracağım. Lütfen linkleri yazarken altına e-mail adreslerinizi de eklemeyi unutmayın. e-maili olmayan yorumları dikkate almıyorum. Bu yazının altına katılmak isteyenlerin yorumlarını ve paylaştıkları linkleri yazmaları gerekiyor.

Sadece Türkiye içine gönderim yapılabilir..















Bu paleti kimler istiyor bakalım?? ^_^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top