8 Ekim 2013 Salı

0

Mim #4 | Blogger Buluşması



Merhaba!
Canım Gizem beni mimlemiş, çok teşekkür ederim.


Hemen sorulara geçiyorum.

1. Blogunuzun adı?
Blogumun adı; "Yaşa. Sev. İnan." blog by Mine Canan.

2. Hangi ilde yaşıyorsunuz ve semtinizi söyler misiniz?
Balıkesir/Merkez'de yaşıyorum.

3. Blogger buluşmalarına katıldınız mı?
Maalesef yaşadığım yer bakımından buluşmalara hiç katılamadım.

4. Bulunduğunuz ilde blogger buluşması olsa katılmak ister miydiniz?
Tabii ki de neden olmasın!

5. Sizce bir blogger buluşma etkinliği nasıl olmalı?
Kadınlar bir araya gelirse ne olur?! Mutlaka güzellik, moda vb. konuların içinde sıcacık bir ortam olur. Bende bu etkinlikten böyle sıcak ve samimi bir ortam beklerim,
ki olacağından da eminim.

Gizem'ciğime beni de dahil ettiği için bu mime tekrar teşekkür ederim.




Sevgilerimle,
Mine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top