8 Ekim 2013 Salı

0

MMD | # Fırçalarım


Merhaba!
"Makyaj Masası Düzenim" yazılarına devam ediyoruz.
Bu yazıdan önce "# Göz ve Dudak kalemlerim" ve "# Rujlar" yazısını yazmıştım.

Hemen "Fırçalarım" yazısına başlıyorum.



Real Techniques fırçalarından alasıya kadar benim için en iyileri bunlar.


1. Göz pınarına pıt pıt fırçası; Unutkan Mine bu fırçaları nereden aldığını unuttuğu için şu an böyle bir şey uydurdu. The Balm Mary Lou Manizer aydınlatıcımı göz pınarlarıma uygularken bu ikisinden birini kullanıyorum.

2. Flormar Allık Fırçası; Yumuşacık çok tatlı bir fırça, allık ya  da pudra sürerken kullanıyorum. Her alanda güzel uygulanabiliyor. Tek eksisi aşırı kıl döküyor :/ 

3. Flormar Pudra Fırçası; Uzun zamandır kullanıyorum, hiç kıl dökmedi. Çok memnunum.

4. Gold Allık Fırçası; Kipa'dan yaptığım bu alışverişimde yazmıştım. Çok memnunum, hiç kıl dökmedi, yumuşacık, tombik tombik tutuyorsunuz. Çok sevdim.

5. Flormar Far Fırçası; Ben Flormar'a çalışmışım belli, yazarken fark ettim. Çok far sürmesem de, uygulayacağım zaman kullandığım tek fırça. Farı uygularken çok kolaylıkla kullanabiliyorsunuz.

6. Avon Eyeliner Fırçası; Aşık olduğum tek eyeliner fırçası. Yazısını burada ayrıntılı bir şekilde yazmıştım.

7. Maybelline Gel Eyeliner fırçası; ürün ile birlikte yanında verilen bir fırçaydı. 

8. Kaş fırçası; 1. maddede olan olay şu anda da oldu.

9. Avon Kabuki Fırça; fondöten ve pudra uygulamasında kullanabiliyorsunuz. Ben daha çok pudramı sürerken kullanıyorum. Dökülme yapmadı.



Bu fırçaların ortak noktası, uygun fiyatlı olması.
Kasım ayında RT fırçalarından alacağım. Çok heyecanlıyım!


Sizin sevdiğiniz fırçalar neler?


Sevgilerimle,
Mine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top