6 Ekim 2013 Pazar

0

MMD | # Göz ve Dudak Kalemlerim


Merhaba!
Bu aralar çok yoğunum, çok sık yazı yazamıyorum, biliyorum.
Bende bu yüzden "Makyaj masası düzenim" adı altında olacak olan bütün yazıların fotoğraf çekimini yaptım. Bu yazı hariç 5 yazı daha olacak.
İki günde bir yayınlamayı düşünüyorum.

Detayları verdikten sonra, "Göz ve Dudak Kalemlerim" yazıma başlıyorum.


Açıkçası söylemek gerekirse, göz kalemi çok kullanmıyorum. Çünkü aşk yaşadığım bir gel eyeliner'ımın olduğunu biliyorsunuz. Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.

Dudak kalemlerim göz kalemlerime nazaran daha çok.
Dudak kalemlerimi bazen rujumu sürmeden önce dudak çizgilerime sürüyorum, bazen de dudağımın tamamına sürüyorum.
Hem mat bir ruj sürmüşüm gibi oluyor, hem de kalıcılığı uzun süre gidiyor.

İpucu; Rujunuzla aynı renkte bir dudak kalemini tamamen dudağınıza sürdükten sonra rujunuzu sürerseniz, kalıcılığını arttırmış olacaksınız.


Peki hangi göz ve dudak kalemlerini kullanıyorum?

1. Flormar Dudak Kalemi #No.229
2. D&P Göz kalemi Islak&Kuru Siyah #001
3. Flormar Göz Kalemi #No.113 (Göz içine sürmek için aldım, fakat alışamadım)
4. Golden Rose Göz Kalemi #No.312
5. En çok bunu kullanmışım zamanında fakat hangi marka olduğunu hatırlayamadım.
6. Flormar Dudak Kalemi #No.205 (Kırmızı ruj ile birlikte kullanıyorum)
7. Maybelline Dudak Kalemi #No.57
8. Flormar Dudak Kalemi #No.203 (En sevdiğim)


Renklerinin görünümü ise böyle.


Sizin en sevdiğiniz dudak veya göz hangisi nedir?


Sevgilerimle,
Mine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top