8 Ekim 2013 Salı

0

Too Faced Candle Light Highlighting Powder Duo


Bugün bir kaç önce hiç aklımda yokken görüp aldığım bir aydınlatıcıdan bahsedicem.Ben Too Faced markasını çok seviyorum.Her Sephora'ya gidişimde standı inceliyorum.Ambalaj tasarımları gerçekten şahane.İnsan görünce almak istiyor.
Bir aydınlatıcı(highliter) hastası olarak bu aydınlatıcıyı görünce dayanamadım.



Ambalajı tabiki çok güzel ve çok kaliteli.


Aydınlatıcı kırık beyaz ve uçuk pembe olarak iki renkten oluşuyor.Üzerindeki desen de çok güzel.Ben yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum ve çok menunum.Elmacık kemiklerime uyguluyorum ve çok güzel bir aydınlık veriyor.Hiç tozutma yapmıyor.Kalıcılığı çok iyi.Sabahtan akşama kadar yüzümde kalıyor.


Parmaklarımda ayrı ayrı ve karışmış renkleri görüyorsunuz.


Fiyatını tam hatırlamıyorum ama 60TL civarında olması lazım.Aldığıma menunum.Sephora mağazalarında bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top