7 Ekim 2013 Pazartesi

0

Watsons indiriminden ne alsak?

Herkese merhaba,

Watsons'ın sosyal medyada yayınladığı Bayram indirimi alışverişi videosunu gördükten sonra bu postu hazırlamaya karar verdim. Bundan önceki Watsons indirimlerinde makyaj çekmeceme eklediğim ve severek kullandığım 5 ürünü sizlerle paylaşacağım. Alışveriş listelerinizi hazırladığınız şu günlerde bu ürünler size fikir verebilir diye düşünüyorum.


1. Maybelline Color Show oje: Maybelline'in bu oje serisi şeker gibi pek çok renkten oluşuyor. Bendeki 465 numaralı Brick shimmer adlı renk. Bu oje tek katta bile opaklaşıyor ve çabucak kuruyor. Çok kalıcı değil, bir süre sonra uçlardan soyuluyor. Ama hemen her gün oje değiştiren birisi olarak bu benim için bir sorun değil! Indirime girerse diğer renklerinden de( özellikle kırmızı- bordo- mor tonları!) almayı düşünüyorum.

2. Loreal Color Infailable far: Yakın zamanda makyaj örnekli postunu yapmayı düşündüğüm harika bir far! Bendeki Permanent kaki adlı, muhteşem pırıltıları olan bir yeşil. Serinin diğer renkleri de oldukça güzel. Gerekirse birkaç Watsons'ı gezip diğer renklerini de makyaj koleksiyonuma eklemeyi düşünüyorum;) 

3. Loreal Caresse Shine Stain: Caresse rujları bilen bilir. Bunlar da o serinin sıvı ve daha kalıcı versiyonu. Dudaklarda dokulu, yoğun yapı sizi rahatsız etmiyorsa rahatlıkla tavsiye edebilirim. Bendeki 501 numaralı Bonnie adlı renk. Detaylı postunu yapmamı istiyorsanız yorum bırakınız! ;)

4. Maybelline Dream Lumi Touch kapatıcı: Son zamanlarda göz altlarım bu ürünle aydınlanıyor. O kadar başarılı ki, göz altlarıma bu ürün dışında bir şey uygulayamaz haldeyim. Bunun da detaylı yazısını yazmayı planlıyorum. İndirimde kaçırmayın derim;)

5. Maybelline Color Tattoo Krem Far: Bu far serisinin renklerini stoklamadığımız bir indirim dönemi düşünemiyorum! En son yaz favorilerimi yorumladığım yazıda bu fara yer vermiştim. Hem baz hem de ana renk olarak kullanabileceğiniz bu ürünü de alışveriş listenize eklemenizi öneririm;) 


Benim önerilerim bunlar. Eğer sizin de bu beşli haricinde önerileriniz varsa yorum kutucuğu sizlere açık! Sevgiler;) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top