9 Ekim 2013 Çarşamba

0

Zeynep Tosun SS14 - MBFW İstanbul 2. Gün


Tel Kırma'nın hayat bulduğu tasarımlar. Evet Zeynep Tosun'un son iki koleksiyonu aslında tamamen bu işleme üzerine. Hikayeleri farklı olsa da bu etnik hava içinde kaybolmuş gibi. Bartın'da yaptırdığı bu işlemeleri mezuniyet sunumumda ben de kullanmıştım... Piştiğim vakit ben de tel kırma koleksiyonu hazırlamayı hep düşünürken ocağıma resmen incir ağacı dikildi. Ama gurur da duydum bu güzelliğimizi herkese sunduğu için, üzüldüm benden önce keşfedilmiş olmasına :) 

Tasarımlara gelecek olursak, asimetrik kesimler, kısa üstler, sırt dekolteleri, fileler ve ayakkabılarla harika bir koleksiyon. Evet torpil geçiyorum her daim :) Renklerde ise siyah, pudra, lacivert, yağ yeşili tonu ve gri tonu mevcut. 

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top