30 Mart 2010 Salı

0

Mehter ve kadın

Hiçbir talebim özel isteğim hatta, olsa da olur olmasa da niyazım olmadan dilime takılan şarkılardan türkülerden ve bilumum namelerden nefret ediyorum. Nefret! Bi insanın diline mehter marşı takılır mı yav? İki gündür ortalıkta "ey şanlı orduu ey şanlı askeer" diye dolanıyorum..

Geçen akşam haberler arasında zıplarken şahane bi ilimizde (belki de ilçedir hiçbir fikrim yok aslında) kadınların bir mehteran takımı kurduklarından söz ediliyordu. Edilmekle kalmayıp görsel olarak da destekleniyordu. Görsel ise kendi haline gülüyordu. Yani şimdi tam bi komediydi diye durumu olabildiğince sade izah edebilirim ama, hangi akla hizmet mehter marşı söylemeye heves etmiş tazelerin halini anlatmaya yetmez. Yetemez. cık. O başka bi şeydi.

Demek ki ben mehter marşını kim icat ettiyse o söylesin kafasında bi ayrımcıyım. Demek ki ben kadın sesinden mehter marşı duyunca "ula bununla düşmanı gülmekten öldürmeye çalışacaklar heralde" diyecek kadar mal bi insan evladıyım. Aynen ve olduğu gibi kabul ediyorum.. Kadınlar mehter marşı falan söylemesin olm valla bundan daha komik bu aralar bi eyvah eyvah var, başka da bi şey yok yeminle.

Hayır bir de cila gibi, tüy dikmek gibi oldu tepesine, geldi dilime dolandı haberde döndürdükleri marş: "Eyy şanlıı askeer.." teallam!

Yahu dur bak asıl bombayı unutuyordum! Şimdi bunu haber diye veren kanal bir alt yazı geçiyor haber boyunca: "Ceddin deden neslin eben" hahahh ya o değil de külliyen manyağa bağladık kuyruğu, kovalamaktan bile aciziz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top