31 Mart 2014 Pazartesi

0

Clarins "01 intense black" siyah göz kalemi


Siyah göz kalemi birçok kadın için büyük problem! Hem simsiyah olacak, hem kolay sürülecek, hem de akmayacak! En önemlisi akmaması tabi! Bugüne kadar birçok farklı siyah göz kalemi denedim, açıkçası akmayanını görmedim, Clarins göz kaleminin methini de çok duyunca alıverdim. 

Clarins intense black siyah göz kaleminin yapısı çok güzel, ne çok yumuşak ne de çok sert tam olması gerektiği gibi. Oldukça koyu ve simsiyah. Akma konusuna gelince evet diğerlerinden çok daha başarılı bir kalem ama maalesef az da olsa akıyor. Yine de bu kalemin oldukça iyi olduğunu düşünüyorum. Üstelik Clarins markasının da hak ettiği değeri göremediğini düşünüyorum, gayet başarılı ürünleri var.









Göz kaleminin diğer tarafında ise minik bir fırça var, sürdükten sonra güzelce yayılmasını sağlamak için oldukça pratik.





Clarins intense black göz kaleminin fiyatı 47 tl, iyi bir siyah göz kalemi arayışındaysanız bir şans verebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top