26 Ocak 2015 Pazartesi

0

Mac alışverişim; Mac 219 Pencil Brush, Mac Kinda Sexy Ruj, Mac Painterly Paint Pot


Yaşadığım şehirde -şimdilik- bir Mac mağazası olmadığı için -baharda iki yeni AVM açılıyor ve mutlaka birine gelir diye ümit ediyorum- çok sık Mac'den alışveriş yapamıyorum ben!

Online alışverişi çok sevmeme rağmen kozmetik ürünlerini denemeden, görmeden almayı riskli buluyorum.

Mağazadan inceleyerek almayı daha çok seviyorum galiba :D

İstanbul'a gittikçe de koleksiyonuma bir kaç parça eklemeye çalışıyorum.

Bu yazının konusu da geçen ay yaptığım ufak bir Mac alışverişi...









Mac'in çok övülen, olmazsa olmazları arasında gösterilen üç ürünü; Mac 219 Pencil Brush, Mac Kinda Sexy ruj ve Mac Painterly Paint Pot'u satın aldım.








Mac 219 Pencil Brush


Alt kirpik diplerine sürdüğüm göz kalemini dağıtmak için kalem formlu bir fırça istiyordum ne zamandır. Sonunda aldım!








Dumanlı göz makyajı yaparken eyeliner'ı veya göz kapağına sürdüğüm kalemi dağıtmak için de kullanıyorum bu fırçayı. Keskin bitişlerde de oldukça başarılı.

Favori fırçalarım arasına girdi şimdiden. Fiyatı 79 TL









Mac Kinda Sexy Ruj


Mac'in en meşhur rujlarından, olmazsa olmazlarından biri olarak gösterilen Kinda Sexy'de de ne zamandır aklım kalmıştı. Çok doğal duran, mat olmasına rağmen kolayca sürülebilen bir ruj. Yapısını da çok sevdim. Her cilt tonu, her makyajla rahatlıkla kullanabilir bu rengi. Fiyatı 55 TL.










Mac Painterly Paint Pot


Far bazı olarak The Balm'ın Put a Lid On'undan çok memnunum ama bunu far sürmek istemediğim zamanlarda göz kapağımı daha kusursuz göstermek için kullanıyorum. Painterly'yi sürüp pudra veya ten rengi mat bir farla sabitledikten sonra eyeliner yada göz kalemi sürüp maskara ile göz makyajını tamamlıyorum. Ben fırçayla değilde parmaklarımla uygulamayı seviyorum bu ürünü. Fiyatı 65 TL'ydi.





Sizin favori Mac ürünleriniz, almak istedikleriniz neler paylaşırsanız fikir edinmiş oluruz bizde!





Mac ürünlerini Mac mağazalarından ve www.maccosmetics.com.tr 'den satın alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top