5 Ekim 2013 Cumartesi

0

Bebek için Yatak seçimi

Merhabalar,
Bebiş için ilk yaptığımız alışveriş yatak seçimi oldu. Karyola mı olsun, park yatak mı? Öncesinde beşik olsun mu olmasın mı? Derken bu konu üzerinde çok fazla şey okudum ve çok kişiye sordum. Açıkçası ben mobilyada görüntüye biraz önem veriyorum. Park yataklardan annemin evinde bir tane var ablamda da onlardakilerin renkleri en sade ve görüntüsü en güzel olanlardan. Ancak ne olursa olsun ben o park yataklara bir türlü ısınamadım. Fazla plastik görünümü beni rahatsız etti. Yani o geçici kullanımlar için gibi geliyor bana ancak ben almışken en az 3 yaşına kadar onu kullansın istiyorum. 3 yıl boyunca kullanacağım yatağında evime yakışmasını istiyorum. Uzun araştırmalar sonucu şunu anladım. Bebekler park yataktada rahat ediyor karyolada da. Bence bu sizin zevkinize kalmış bir şey her ikisinin içinede istediğiniz türde yatak yerleştirebiliyorsunuz. Gözünüze hoş geleni seçin. Şuan oğluma bir oda yapacak alanımız olmasada kısa süre içerisinde bir odası olacağını düşünerek. Onun odasına alacağım mobilyaları beyaz almaya karar verdim. Karyola kararım netleşince pek çok yerde fiyatlara bakmaya başladım. Sanırım bazı firmalar bu bebek odası durumunu biraz abartıyorlar :) Faiş fiyatları gördükçe internetten elim hemen ikea sayfalarını dolanmaya başladı ve gözüme en hoş görünen ve fiyatıda ortalama uygun olan Ikea Gulliver karyolada karar kıldım. Dedemiz karyolamızı bize hediye aldı. Siparişimiz verildi 1 hafta sonra karyolamız gelmişti. Kurulumunu hemen yaptık oldukça sade şık ve kullanışlı bir karyola. Bunu seçerken şuna dikkat ettim. Hem 2 katlı yani ilk aylar üst kata kuruyorsun. Ayaklanınca aşağıya indirilebiliyor. Büyüdüğünde önü çıkarılıyor. 5 yaşına kadar kullanmak mümkün oluyor. Bebeğin boyuna göre :) hatta dahada büyüyüp normal bir yatağa geçtiğinde bu karyola önü açık olarak odasında kalabilir arkadaşlarıyla oturabileceği, oynayabileceği bir köşesi olmuş olur. İçine yatak olarakta ben bu işlerden hiç anlamam kayınvalidem sorup soruşturup en iyisinin Yatsan Funny olduğunu söyledi. Gittik onunda siparişini verdik. Salı günü yatağımız geliyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top