5 Ekim 2013 Cumartesi

0

estee lauder ideal light brush-on illuminator


Bana göz altı kapatıcısı dayanmıyor, bunu bugün dibini gördüğüm son kapatıcıyla bir kez daha anladım zira kendisini maksimum 3 ay önce filan almıştım. Her gün makyaj yapıyorum, normal herhalde? 

Kısaca bahsedeyim. En son Lancome'un kapatıcısına takılmıştım ama Türkiye'de bulamayınca Sephora'daki görevlinin tavsiyesiyle Estee Lauder aldım. Uygulama fırçası olmasına rağmen The Body Shop'un fondoten fırçasıyla uyguluyorum. Yapısı oldukca akıcı ve kadifemsi. Benim gibi göz çevresinde kuruluk yaşayanlar ekstra memnun kalacaktır. Kapatıcılığı yeterli ama çok koyu göz altı halkalarında etkisi aynı olmayacaktır, zira hafif doğal bir aydınlık veriyor, kalıp gibi cilt rengini değiştirmiyor. Blog sahibesi tavsiyesidir. ❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top