14 Ekim 2013 Pazartesi

0

Gratis Bayram Alışverişim


Gratis indirimi sayesinde hepimiz erkenden bayram ettik;) Eksikleri tamamladık, ihtiyaçlarımızı(!) , ne zamandır almak istediklerimizi satın aldık. Sosyal medyadan takip ettiğim kadarıyla herkes halinden memnun. Bakalım benim seçimlerim nelermiş? 



Bu indirimde kendimi tuttum ve üç parçalık alışveriş yaptım. Bitmek üzere olan Sephora makyaj temizleme pamuklarımın yerine, pek çok bloggerın övdüğü Benri makyaj temizleme pamuğunu satın aldım. Deneyip göreceğiz. Onun haricinde bir önceki indirim döneminde aldığım, bayıldığım ve hatta makyaj örnekli yazısını şurada yazdığım Instain Houndstooth allığın Swiss Dot rengini aldım. Son olarak gene çok sevdiğim Loreal Infaillable pigment far serisinden ne zamandır istediğim Burning Black rengini aldım. Yakında onu da makyaj örnekli bir postta kullanmayı düşünüyorum. 



Şimdiden hepinize mutlu, sağlıklı, huzurlu bir bayram diliyorum. Sevgiler;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top