14 Ekim 2013 Pazartesi

0

Sonbaharlık İkili: The Balm Instain # Houndstooth & Clinique LongLasting Lipstick # Soft Bloom

Herkese merhaba, 

Sizleri sonbaharlık favori allık-ruj ikilimle tanıştırmak istiyorum. The Balm'ın Instain allıklarından Houndstooth ve Clinique Long Last ruj ailesinden Soft Bloom son gözdelerim. Önce ürünleri tanıyalım, sonra swatchlara ve makyaj örneğine geçelim.


The Balm'ın Instain allık serisi kalıcı, kalıp gibi duran, saatlerce dayanabilen, 6 farklı renkteki allıklardan oluşuyor. Ülkemizde şu anda 4 rengi mevcut, umarım diğer 2 renk de bir an önce gelir. Her zamanki gibi şık ve eğlenceli ambalaja sahip. 5,5 gramlık olması itibariyle de oldukça bereketli. Gratislerde normalde 27 TL'ye ya da benim yaptığım gibi indirimlerde yarı fiyatına satın alabilirsiniz.


Gelelim Cilinique rujumuza... Bu ruj, yazısını şurada yazdığım Tekin Acar Cosmetics'e özel setten çıktı. İyi ki de öyle olmuş. Gülkurusunun belki de en harika tonu. Long lasting serisinin hakkını vererek uzun süre dayanıyor. Dudakta duruşunu da çok beğendim. Sonbaharlık bir pembe tonu arayışındaysanız tavsiyemdir.


Yan yana swatchladığımda o kadar da uyumlu görünmediler. Ancak makyajda bu ikiliyi kullanınca ortaya çıkan harmoni müthiş! 

Soldaki swatch The Balm Instain Houndstooth allığa ait, sağdaki swatch ise clinique Soft bloom rujun.


Bu da makyajım. Açıkçası bu makyajı Houndstooth allığı denemek için yaptım. O nedenle makyajın yıldızı bu allık. Yanaklar bu denli ön planda olunca da göz ve dudak makyajını sade tutmak istedim. Göz kapağımda MAC All that glitters far ve Photogravure göz kalemi var. Alt kirpik dibimde ise MAC Showstopper far kullandım. Dudaklarıma da yukarıda Houndstooth allığın en yakın arkadaşı olarak tanıttığım Clinique Soft bloom ruj var.  



Beğendiniz mi? Sevgiler;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top