31 Ekim 2008 Cuma

0

ETİMEKLİ PROFİTEROL

MERHABA
BU GÜN SİZE HARİKA BİR TATLI TARİFİ VERECEĞİM TARİF SÜHEYLA ARKADAŞIMA AİT
SANIRM RAMAZAN AYINDA BU TATLIYI ONUN SİTESİNDE GÖRÜNCE TADINI ÇOK MERAK ETMİŞTİM HEMEN YAZICIDAN ÇIKARMIŞTIM GEÇEN AKŞAM TV SEYREDERKEN AKLIMA GELDİ BU TATLIYI YAPTIM
EŞİM VE OĞLUMDA MERAKLA BENİ İZLİYORLARDI TARİFİ GÖSTERMEDİM. YAPTIM SICAK SICAK YEMEĞE BAŞLADI BEĞENMEDİM DEDİ AMA YEMEĞE DEVAM ETTİ ÖNÜNDEN ZOR ALDIM DOLABA KOYDUM SOĞUYUNCA TEKRAR VERDİM BU SEFER ÇOK BEĞENDİLER HAKİKATEN ÇOK GÜZEL OLDU
ERTESİ GÜN KOMŞUMLAR GELDİ ONLARA İKRAM ETTİM ONLARDA ÇOK BEĞENDİLER TARİFİ BLOĞA EKLEMEMİ SÖYLEDİLER

TARİFİ AYNEN AKTARIYORUM

ETİMEKLİ PROFİTEROL

1 kg.süt1 bardak şeker

1 bardak un

1 paket krem şantiy

1 bardaktan biraz az süt-şantiy için-

1 paket tuzsuz etimek

1 paket hazır çikolatalı sos

süslemek için fındık,fıstık,badem

YAPILIŞI

Süt,un ve şekeri sürekli karıştırarak pişirin,biraz soguyunca içine bir kaşık tereyagı ekleyin.Krem şantiyi sütle çırpın,ve muhallebiye ekleyerek iyice çırpın.Etimekleri irice parçalara ayırarak, çırptığınız karışıma ekleyin ve ıslattığınız borcama veya kaselere boşaltın.Hazır çikolatalı sosu paketin üzerindeki tariften daha az miktarda sütle hazırlayın.-2,5 bardak yazıyor,ben 1 bardak süt 1 bardak su kullanıyorum-Onu da karışımın üzerine yaydıktan sonra ,fıstık,badem ,h.cevizi vs.kullanarak dilediginiz gibi süsleyin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top