26 Ağustos 2009 Çarşamba

0

-mış gibi yapanlar erkekler

Nurettin Hasman yakın zamanda şöyle bir laf etmişti:

"Sonuçta medeni insanlarız, Anadolu'da yaşamıyoruz. Eski sevgilimle dost kalacağız."


Eski sevgili dediği, bak bak bitmeyen hanım da, malum üzre: Eda Taşpınar.

Hani ördek tüylerinden kendine giysi falan bi şeyler yapmıştı bir vakit. Millet yolunmuş kuş tüylerine baka kalınca da açıklamıştı nereden aklına estiğini: "Nurettin vurdu, ben de taktım."

İşte ol vakitten beridir ben bu hanımla ilgili yorum yapmadım, yapamadım. Yani sonuçta, sevgilisinin çekip vurduğu bir hayvanın tüylerini üstüne başına takıp gururla dolanan ve pozlar veren bir insan bu. Bende de malum, sinir var.. neme lazım.

Neyse işte mevzu yolunmuş sinirler ve tüyler değil. Geçti gitti o günler şükür. Şimdi geldiğim nokta, evlere şenlik! Önce şunu söyleyim, Nurettin Hasman'ın "...Anadolu'da yaşamıyoruz" beyanına fazla takılmamıştım. Adam belli ki kastını aşan bir ifade kullanmış. Aklına töre cinayetleri mi geldi, ne olduysa artık, öyle bi şey demiş.. diye düşünmüştüm. Şimdi böyle yok düşündüm yok bilmem ne falan diyorum ama işte haberi okuyunca o an akıldan geçenlerdir bunlar. Bir de tabii, eski magazinci arsız ruhum rahat durmuyor, algılarıma son ütücü oluyor böyle durumlarda.

Bak yine dağıldı her bi şey. Toparlama babından Nurettin bey'in en bi son beyanatına bakalım hemen: "Ben onu kendi ayarımda, iffetli bir kadın diye taşıdım. Değilmiş... Eda ne yazık ki çok aşağılık bir kadınmış! Bu kadınla nasıl birlikte olmuşum ben? Feci şekilde kandırıldım. Beni kandırdığı için de Eda Allah’ından bulacak... Ortaçağ'da olsa Eda'yı yakarlar, taşlarlardı."

Nurettin bey Anadolu'dan geçmiş, zamanda atlamalar sıçramalar yapmış, gitmiş Ortaçağ'dan parmak sallıyor eski sevgilisine. Vurduğu heyvanın tüyleri yolunup stil olsun diye entarilere tutkallanırken zıplamayan sinirleri fena halde arşa zıplamış, oradan öyle esip gürlüyor demek ki.

Ben bu modern memleket erkeklerinin ayrı ayrı hastasıyım anacım. Bayılıyorum her birine. Öyle şükela "-mış gibi" yapıyorlar ki tadından yenmiyor. Anlayışlıy-mış gibiler, özgüvenleri tam-mış gibiler, aş-mış git-miş çoktaan dön-müş gel-miş, her bi şeyi çöz-müş gibiler.
Sanki zoru görünce, aslına rücu et-miş gibileehhahah;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top