18 Ağustos 2009 Salı

0

Temalı aşkları seviyorum!

Dün acayip bi şey oldu. Ben de sanıyordum ki her zamanki gibi geçip gidecek saatler. Geçip gidiyordu da, ama bi ara şaşırdı, her şey birbirine girdi, elim ayağım boşaldı sinirden. Ayla geldi benim mekana. Buyursun gelsin tabii, bayılırım ne güzel olur falan ama, yanında bunu sürüm sürüm süründüren eski sevgilisi vardı. Hani o eski eşi gel dedi diye uçup giden adam! Kadın bunu yine kapının önüne koymuş, Ayla da hemen kapmış o kapının eşiğinden. Öyle pusuda bekliyormuş gibi.

Yahu mal mısın nesin be! Yani bu adam seni bilmem kaç yıllık muhabbetten sonra bi anda bırakmadı mı? Yani bu adam sana "ben karıma aşığım kızım, gel dediği anda giderim bunu böyle bil" demedi mi? Ben bilmiyordum ama o gece söylemişti Ayla bana. Meğer kaç zamandır bunu bile bile birlikte olmuş, öyle sevmiş.

Bi ara ben bunu kaş gözle çağırdım arka bahçeye, bi gel çiçek böcek bi şey gösterecem dedim. Ayla da biliyor tabii fena yapacam, ıyk mıyk bi şeyler geveledi, hiç yerinden kalkmaya niyeti yok haspamın. Sonunda kaldır kıçını gel diye çemkirince anladı ki gözüm hakikaten dönmüş, bıraktı salak herifi geldi arka tarafa.

- Napıyosun len? dedim.
- İyi işte nolsun? dedi.
- Ayla seni fena yaparım delirtme beni! dedim.
- Hiç bi şey deme. Öyle işte.. dedi.
- Bu gider yine biliyosun di mi? dedim.
- Biliyorum s.. et! dedi.
- Gel bari burada ağla manyak. dedim.

Şimdi ben buradan bütün gerizekalı aşıklara sormak istiyorum: Aşk bu mu lan? Bu mu?

Adam eski karısına aşık. Yani ona sorarsan öyle. Kadın bunu maymun etmiş. Gel diyor gidiyor, git diyor peki aşkım diyor. Sonra bekliyor ki kadın bunu yine çağırsın. Marazi bir his. Aşk falan değil bence. Ayla'ya da bi b.k hissettiği yok. Çizilen egosuna merhem olmuş, mevzu bu. Ayla bunu harbiden pamuklara sarmış sarmalamış. Her daim sıcak bir kucak, sevgi, ilgi.

Eski eş bence hayatı kafasına göre yaşıyor ama yedekli yaşıyor. Boşadığı adamı hayatında hep tutuyor. Onun ilgisine, tutkusuna alışmış. Yani ben adım gibi eminim ki, adam bu çağırdığında bi kerecik olsun hayır! desin, nevri döner bu kadının. Beyni döner. Bütün dengesi hayat pratiği falan ne var ne yoksa bozulur. Sudan çıkmış balığa döner. Yedeğinin sağlam olmasına alışmış çünkü. Gel diyor adam ayaklarının dibine kıvrılıyor. Sonra sıkılıyor bi şekilde, hade kış diyor yolluyor kapı dışarı. Bunu adına aşk diyeni de ben koyuyorum kapının önüne. Gelmeyin bana ama bu da bi şekil aşktır falan diye.

Ayla desen.. Evet bu hikayedeki mal da benim arkadaşım işte. Aşıkmış manyak. Ne tükenmez bi aşksa artık. Bak şimdi bunu tarihe not olsun diye yazıyorum: Ayla bilse ki bu adam bir daha eski eşi çağırsa bile gitmeyecek, dizinin dibinden ayrılmacak, aşk falan kalmaz ortada. Kalmaz, hikaye olur.

Temalı aşkları seviyor o da benim gibi.. Mevzu bu:)

Dünkü konu çok uzun, bi ton şey var. Sonra anlatırım, kafam iki teke emanet şimdi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top