16 Eylül 2009 Çarşamba

0

Bağlantı Sıfırlandı

Nedir benim bu bloglardan çektiğim Ya Rabbim!!!
1 Haftadır sürekli bağlantı kopuyor...
Explorer kullanma...
Firefox daha iyi...
Yok yok google chrome...
Dan dan da, dan dan_ _ _

Hepsini ayrı ayrı kullandım, diğer sitelere girdiğim halde bloğuma giremedim nedense.
Diğer blogcu sitesinde de aynı sorunları yaşamış ve soluğu burada almıştım, en azından oraya 2 yıl emek harcadım. Burada daha yeniyim.

Şimdi aynı sorunları yinemi yaşıyorum ne...
Takip ettiğim bloglara gidemez oldum, onlarda açılmıyor.
Zorla açılıyor, yorum bırakıyorum bu sefer gönderimde bağlantı kopuyor.

Ya ben çok mu sabırsızım ne,
Bu günlerde her şeye bir mırın kırın, sadece bu net. değil ki...
Yok yok ben iyi değilim, gidip sinirlerimi aldırmam lazım...

Bir bakalım ne yapabiliriz bu sinirler için; belki bir kahve ve güzel bir kitap.
En iyisi okumak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top