21 Eylül 2009 Pazartesi

0

Rakı varsa şeriat yok;)

Çok hassas bi bünye olduğum için bazı akıl ve fikirlerimi ramazan sonrasına sakladım. Şimdi bayram seyran, Kahveperisi'ne her gün bayram modunda başlıyorum dökülmeye, cümleten hayırlı uğurlu olsun anacım.

Mevzumuz rakı.

Evet şu saatte bundan daha güzel, daha içilesi ve anlatılası bir mevzu bulamadım. Ha ama bi şey söyleyeyim, ben şimdi böyle hassasiyet vs diye bi inceldim kırıldım ama, şu fani alemin "memleket" bölümünde en gıcık olduğum insan tipi "inancımıza saygı duyun!" diye dayatan tiptir. Ki o inanç, üfürükçü hocanın hanım göboşlarını okuyup üflemesinden tutun da, misal, Konya'da çöken kaçak Kuran kursu binasında ölen kız çocuklarının, takdir-i ilahi vasıtasıyla öte aleme gittiklerine itiraz edilmemesine kadar bin türlü akıl ve izan dışı alanda iştigal edebilir. Aman neyse ne yav, zaten yazacam sonra bu fasılda. Şimdi gelelim rakıya..

Canlarım,
milli içkisi, hayli yüksek oranda alkol ihtiva eden başka bir müslüman toplum tanıyor musunuz? Yani ezici çoğunluğu müslüman olacak. (En azından kağıt üzerinde. O meşhur klişeyi biliyorsunuz di mi: %99'u müslüman olan bu milletiinn.." E yani sen iki günlük bebeğin kafa kağıdına dini:İslam yazdırırsan kerhen, sonra parmak hesabı yaparsın böyle %99 diye. Kim itiraz edecek ki? Ayrıca, bu yazıyı parantez içine kilitleme mallığını bi yana bırakacak olursak, milletten söz edilen yerde, içkiden ve hatta, milli içkiden bile söz edilebilir. Ama söz konusu toplum kendini "ümmet" kimliğinden algı pazarına sunuyorsa, zaten milli olan pek bi şey yok demektir.)

Tamam lan, diyelim bu toplumun her 100 insanından 99'nun dini İslam.
Eee??
Ama milli içkisi de rakı anasını satimm? O ne olacak?
Yani bu memlekete şeriat falan gelmiyorsa, sebebi yok orduymuş yok milletin demokrasi aşkıymış falan değil. Valla değil. Sebep: Rakı!

Valla bak,
gülmeeahahahahh..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top