15 Eylül 2009 Salı

0

Organze Tülden Karanfil Yapımı


İşte karanfil örneğimiz ve bizim karanfilimiz...
Karanfili bu şekilde yaptıktan sonra istediğimiz gibi geliştirmek bizim elimizde...





1-) 7 adet kare olarak kesilmiş organze tül. (Daha fazlada olabilir)
2-)Kare olana kadar 2 defa katlıyoruz.
3-)Daha sonra üçgen biçiminde katlıyoruz.
4-)Tekrar üçgen şeklinde katlayıp uç kısmını yarım daire olacak şelikle kesiyoruz ve hiç bırakamadan çakmak ile yakıyoruz. Bu tülün birbirine tutunmasını sağlıyor. (Mum ile de yakabilirsiniz tabi benim ki ya pratiklik yada üşengeçlik :)
5-)5 adet böyle yapıyoruz, diğer ikisini yarım daire şeklinde bırakıyoruz
6-)Üçgen şeklinde olanları üst üste ekleyip iğne ile sabitliyoruz.
7-)Sabitlenmiş ve bir yaprağı takılmış halini.
8-) Karanfilin tamamlanmış halini görüyorsunuz.
9-)Yaprak modeli karanfile ait değil ama yine de kullanmak istedim. 2 kat tül kullanarak ve makinamın ilik ayarı ile çizdiğim yaprak desenin etrafından geçtim.
10-) Dikkatlice kesip kenarlarını yaktım.
11-)Kurdela hazırlayıp, yaprak rengine uysun diye ucuna inci diktim.
12-13-) Ve karanfilimizin tamamlanmış hali...

Şimdi bunu istediğimiz yere kullanabiliriz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top